Zavrieť

Porady

dobropis alebo škodová faktúra?

odberateľ nám zreklamoval diely, ktoré si ale následne dokázal sám u seba opraviť, náklady, ktoré mu z toho vznikli boli v sume 20 EUR...je možné na túto sumu z našej strany vystaviť dobropis? ten sa totiž viaže ku konkrétnej faktúre a v podstate nám nevracajú samotné diely, ide len o dodatočné náklady...resp. by nám mali vystaviť škodovú faktúru bez DPH za tieto dodatočné práce a tú by sme im následne uhradili?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    podľa mňa škodová faktúra podľa zadania je lepšia.

    To však neznamená, že zľava - dobropis na základe reklamácie nie je tiež spôsob, ako to vyriešiť.
    Naposledy upravil KEJKA : 25.05.16 at 13:37
    Pendulum aj mne sa tak vidí....akurát, že náš zákazník tým nie je veľmi nadšený...dokonca navhol, že či sa to nedá riešiť formou zľavy, žeby zaplatil o tých 20 EUR menej...ale neviem ako by sme to v účtovníctve potom vysporiadali
    KEJKA doplnila som

    dobropis alebo škodová faktúra?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.