Zavrieť

Porady

Odmietnutie prevzatia reklamácie

Ahojte,

v Orange si chcem uplatniť reklamáciu zariadenia a to mobilného telefónu, ktorý ma vypálený displej, tj. nachádzajú sa v pravom hornom rohu žlté škvrny na svetlom obraze.
Pri preberaní reklamácie sa spisuje Protokol o reklamačnom konaní, na ktorý ma Orange svoj vzor.
Na konci prvej strany sa nachádza odsek:
"Cena za diagnostiku, zistenie neautorizovaného zásahu, test - závada sa neprejavila, je maximálne 21,58 EUR s DPH. Cena za transport je 11,62 EUR s DPH. Zákazník súhlasí so záručnými podmienkami uvedenými v tomto dokumente."
Mobilný telefón mám zakúpený 6 mesiacov.
Od pracovníčky som žiadal aby tento odsek z protokolu vymazala, pretože s reklamačným protokol ako takým súhlasím, až na tento odsek.
Bolo mi povedané že buď Protokol o reklamačnom konaní podpíšem tak ako je alebo mi nepreberie reklamáciu.
Toto isté mi odpísala aj pracovníčka služieb zákazníkom.
Chcem sa opýtať či týmto konaním Orange nespôsobil porušenie mojich spotrebiteľských práv.
To už si môžu tam potom napísať hocičo, a to im musí človek súhlasiť so všetkým ?
Obávam sa z prípadného neuznania reklamácie, a tým naúčtovania týchto poplatkov mne, keďže by som s tým svojim podpisom súhlasil.

Ďakujem Vám za odpoveď
Naposledy upravil nemesis93 : 28.05.16 at 12:18
arizona Na dlhsie sa ten prispevok uz nedal natiahnut? Este ti zostalo pol strany
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Porušili! Pokiaľ sa niečo reklamuje v záruke - predajca NEMÔŽE prevzatie reklamácie podmieňovať inými podmienkami, ktoré sú v rozpore so zákonom. T.z. výpočet nejakých položiek - ktoré sú spomínané - tam nemá čo H%LADAŤ!. A okrem toho - do 12-tich mesiacov odo dňa kúpy predajca NESMIE odmietnuť reklamáciu BEZ odborného posudku! Ak sa závada prejaví do 6-tich mesiacov - považuje sa to za výrobnú chybu!
    Oznám konanie predajcu (teda jeho postup pri zamietnutí reklamácie) SOI. Teraz totiž SOI má zvýšené právomoci - môže udeľovať pokuty až do 331000€!!!
    http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250
    §18 ods. 6
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    Ako reklamovať - ods.4

    Toto im otrep o hlavu. A spomeň tiež, že nakoľko porušujú zákon, bude sa už s nimi baviť SOI.
    nemesis93 Ďakujem za odpoveď, áno budem to riešiť so SOI, len je smutné že si tu každý robí čo chce.
    V záručnom liste mám že pokiaľ na ňom nie je uvedené servisné stredisko, tak sa môže uplatniť reklamácia iba u nich na predajni, a na záručnom nič nemám.
    Platím za paušál 30,-€ mesačne a toto mi odpíše pracovníčka služieb zákazníkom:

    Vazeny pan,

    dakujeme Vam za doveru, s ktorou ste sa obratili na nasu e-mailovu sluzbu.

    Reagujeme na Vasu poziadavku ohladom reklamacie.

    V pripade ak mate zaujem o zarucnu opravu, ktoru zabezpecuje autorizovany servis, je potrebne podpisat, ze suhlasite s Reklamacnym protokolom. V opacnom pripade nie je mozne zariadenie prevziat.

    Ak toto nebudete respektovat, mate moznost si zariadenie zaniest, pripadne poslat do autorizovaneho servisu sam. Staci predlozit Zarucny list.


    Dakujeme za pochopenie.


    S pozdravom a zelanim prijemneho dna,


    Anetta Halakova
    Usek sluzieb zakaznikom

    Orange Slovensko, a.s.
    Metodova 8, 821 08 Bratislava

    Kontakt: Zakaznicka linka 905 (+421905905905), alebo nas formular na www.orange.sk
    Identifikacne cislo (ICO): 35697270
    Oznacenie zapisu v registri: zapis v Obchodnom registri Okresneho sudu Bratislava I, oddiel: Sa, vlozka cislo 1142/B
    misoft Tak v Orange píšu voloviny:
    1) ty si v obchodnom vzťahu s Orange a nie so servisom!
    2) majú POVINNOSŤ reklamáciu prevziať a nie to presúvať na tretí subjekt.

    Odmietnutie prevzatia reklamácie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.