Dobrý deň,
Chcem Vás požiadať o pomoc.
Zakúpil som si mobilný telefón cez portál Aliexpress ktorý funguje rovnako ako ebay. Telefón mi došiel v poriadku, prijatie som potvrdil a predaj cez portál tým pádom skončil. Po mesiaci sa ukázal ako chybný. Dal som ho do opravy a opraviť ho nevedia (chyba hardwaru a jeho oprava by stála ako samotný mobil) čiže mi ostáva ho jedine reklamovať s tým, že chcem svoje peniaze späť. Preto sa chcem opýtať:
- Ako to je s posielaním zásielok mimo schengenský priestor? Teda do 3. krajín ako je napr. Čína. Existuje niečo osobitné pre tento druh zasielania?
- Ako postupovať pri reklamácií priamo s predajcom? Je nejaký všeobecne zaužívaný postup?
- Ako sa môžem brániť resp. mám nejakú právnu ochranu?
Za každú radu Vám vopred ďakujem.
Naposledy upravil Kubish : 30.05.16 at 18:36