Zavrieť

Porady

Chyba v zmluve

Nastupila som do prace s tym ze dohoda mala byt na brigadu, v tyzdeniku a rozpisoch a medzi mnou a manazerkou to bolo tak, no ale v dohode pise ze vztah je na DOVP co som si ja nevsimla a ani som nebola oboznamena o tom ake odvody sa tam platia. Som student a odvadzaju mi z vyplati peniaze ktore by nemali za poistenie a ked som to chcela riesit mi povedali ze je chyba v zmluve a mozu mi iba urobit novu zmluvu ale peniaze mi nevratia, ako mam postupovat aby som peniaze ziskala spat?
4 komentárov     zbaliť
veronikasad Odovzdala si pri nástupe potvrdenie o návšteve školy, ak si študent denného štúdia?
Aký mesačný príjem z brigády ocakavas?
iveta123456789 odovzdala som potvrdenie o navstevy skoly, no mala som zarobenych 250e a odvody za poistenie z toho boli 34e
veronikasad Odvodová výnimka sa vzťahuje len na príjem do 200€.Mozno firma už pri podpise dohody predpokladala že odpracujes viac hodín, preto s tebou uzatvorila dohodu o vykonaní práce a nie dohodu o BPS.
Oliwa Veď si takto zarobila o16 evri viac, či...? Radšej by si chcela 200 bez odvodov alebo 216 s odvodmi? Alebo Ti ide o princíp?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    1/ chyba v zmluve nie je, je to tvoja chyba, že si si neuplatňovala výnimku y platenia poistného,