Zavrieť

Porady

DD Trade - varovanie

Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

001.jpg  
002.jpg  
003.jpg  
004.jpg  
005.jpg  

006.jpg  
1/1
Vopred sa ospravedlňujem za dlhý príspevok, ale musím napísať moju skúsenosť s firmou DD Trade, aby som varoval prípadných iných záujemcov o produkty tejto firmy. Je tu ešte jedna téma, kde sa táto firma spomína a musím potvrdiť, že je všetko pravda, čo v nej o firme ľudia píšu.

Popíšem v bodoch, aká bola s nimi spolupráca:

- za okná som zaplatil v apríli. Zamerať prišli 3.6. Trvalo to 3 týždne, kým ich vôbec u výrobcu objednali - 20.6.

- výrobca zaslal zákazku 21 7. Montáž vedeli zabezpečiť až 10.8.

- V deň montáže som mal dovolenku, majstrov som čakal od rána. Až okolo obeda mi povedali, že objednali iba dvere a HS portál. Okná ZABUDLI !!! objednať, takže ich musia doobjednať a budú dodané až po 10.9. Takže zbytočný deň dovolenky. Keď som bol v ten deň vo firme, tak konateľ sľuboval, že mi preplatí deň dovolenky a dohodneme sa na odškodnom. Samozrejme do dnešného dňa žiadne odškodné nebolo.

- zároveň sme zistili, že v objednávke je uvedený hranatý profil okien a my sme chceli oblé. To sa stihlo opraviť.

- tiež sa zistilo, že na bočných garážových dverách bolo zvonku objednané madlo, hoci tam mala byť kľučka - aj to sa našťastie stihlo pred výrobou opraviť.

- Okná boli od výrobcu dodané 9.9. Montáž vedeli zabezpečiť až 14. a 15. 9.

- Objednali sme si oblý profil, no dodaný bol zvnútra hranatý. Vraj pre dané sklo nie je možné zvnútra použiť oblú zasklievaciu lištu a mali sme si to v cenovej ponuke prečítať. Pri predaji mi obchodník prikyvoval, že okná sú určiite oblé. Obchodník nepoznal profily čo predáva a preto nás dostatočne neinformoval. Preto pozor, čo vám dajú podpísať, ak to raz podpíšete, mohli vám sľúbiť čokoľvek, ústne prísľuby u nich neplatia.

- Tie hore uvedené garážové dvere vyrobili o 5 cm užšie - ponúkli mi zľavu 50%. Dalo sa to doriešiť primurovaním ostenia z každej strany 2 cm. (viď obr. 1)

- HS portál som chcel mať bezprahový a chcel som ho preto zapustiť do podlahy. Technik to zle vymeral, lebo mu nevedeli povedať, aký široký je podkladový profil, preto po osadení vznikla hore medzera 6 cm. (obr. 2 a 3)

- Vchodové dvere mi vyrobili opačne - miesto pravých spravili ľavé. Uznané v rámci reklamácie (reklamované 19.9., vymenené až 15.12.!!!!!, t.j. po 3 mesiacoch).

- na HS portáli mi pri montáži rozbili sklo - obr. 4 . Najprv mi majiteľ firmy reklamáciu nechcel uznať, až po opätovnej reklamácii uznané. Sklo vymenené tiež až 15.12., reklamované 19.9. - trvalo to tiež 3 mesiace!!!

- na HS portáli som požadoval zámok, bolo to aj v objednávke a zaplatené. Napriek tomu to tiež zabudli objednať. Dorobené v rámci reklamácie (reklamované 19.9., dodané 1.12.) - obr. 5

Celkovo od zaplatenia diela (1.4.) po dodanie všetkého, čo som si objednal trvalo viac, než 8 mesiacov (12.12.).

V zmluve je uvedené, že v prípade omeškania dodania objednaného tovaru má klient nárok na zmluvnú pokutu 0,05% za každý deň omeškania. Doteraz mi žiadnu zmluvnú pokutu nevyplatil, hoci podľa výpočtov je celková pokuta vyše 500 EUR. Z mojej strany už bolo všetko uhradené.

A to nerátam dodatočné náklady (musím znovu zavolať omietkárov, aby omietli špalety okolo dverí a zbytočne som si vyčerpal 3 dni dovolenky).To sú len fakty. Nehovorím o nervoch a hroznej komunikácii s firmou. Stavebné práce boli prerušené kvôli nim skoro na 3 mesiace, teda bude neskoro dokončená.

Keď mi konečne teda namontovali tie chybné výrobky a stihli rozbiť to sklo, montážna firma mi tam nechala jednu zabalenú krabicu. Vraj tam sú tesnenia a podložky k tomu rozbitému sklu. Pri výmene skla (našťastie prišla iná partia) som tú krabicu vytiahol a dal montážnikom. Po otvorení sme zistili, že je tam nejaká kľučka, nejaký bezpečnostný zámok, podložky a tesnenia - ale pre iného zákazníka. Takže niekto iný čakal na svoje veci a nedočkal sa ich. Krabicu aj s obsahom som vrátil firme.

U výrobcu som si overoval cenu tej rozbitej okennej tabule. Prekvapením bolo, keď mi oznámil, že to okno sa im podarilo už DRUHÝ krát rozbiť. Prvý krát to bolo ešte v sklade.

V prvý deň montáže montážna firma len privážala výrobky. Prvý krát prišli na stavbu až okolo 11-tej s malým prívesom za osobným autom. Celá zákazka na dom bolo 13 okien, 2 dverí a 1 HS portál. Aby to všetko priniesli, museli sa točiť 3x!!! Takže montovať začali až okolo piatej poobede. Montážnik sa urazil, keď som si dovolil mu povedať, aby tam dal viac peny, nech zaplní celý priestor medzi oknom a rámom.

Keď som nad nimi nestál, tak mi na garážových dverách jeden montoval kľučku so štítom. Evidentne ako nástroj používal kladivo, lebo ten štít tam tak natĺkol, že ho zdeformoval (obr. 6). Pritom stačilo len trochu zbrúsiť tú upevňovaciu skrutku pod štítom. Ani sa len neunúval povedať, že pán domáci, tu sme to pos..li, dáme to vymeniť. Spoliehal sa asi na to, že na to neprídem.

V rámci reklamácie to bolo vymenené, ale trvalo to 2,5 mesiaca.

Takže taká je firma DD Trade. Ak môžete, radšej sa jej vyhnite.

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať