Zavrieť

Porady

Som povinná vstávať v noci ku klientovi?

Pracujem ako opatrovateľka v rodine v Taliansku. Mám povinnosť vstávať ku klientovi každú noc 1 až 2 krát v noci? Ak áno, mám nárok na príplatok a v akej výške.
Soňa K A kto má k nemu vstávať, keď si tam ako jeho opatrovateľka.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Kedze pracujes ako opatrovatelka,predpoklada sa, ze opatrujes asi choreho cloveka, ktory vyzaduje 24 hod.opateru a pocita sa aj s tym, ze sa klient zobudi aj v noci a ty si tam na to,aby si mu bola k dispozicii.

    Ak pracujes na prac.zmluvu,mala si sa vopred informovat u zamestnavatela,ake su podmienky danej prace a co dana praca obnasa.

    Ak pracujes sama,na zivnost,tak je na tebe,aku zmluvu s klientom uzatvoris.Ci mas priplatky za nocne vstavanie uz v cene,alebo si ich vyfakturujes extra.Zmluva je dohoda dvoch! stran,takze sa dohodujes sama.

    Hlasovalo 9 pouzivatelov

    Užitočné (9)
    MenoPriezvisko, Žabinka, Mária27, Dav, lujza.j, Oliwa, Tweety, Ing. Ľubomír Janoška, afrikánka
    9

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    To, aké máš práva a povinnosti, by si mala mať uvedené v zmluve. AK nevieš, obráť sa na svojho sprostredkovateľa práce.