Zavrieť

Porady

PODVOD internetový nákup obuvi

nakupila som na FB stranke OBUV SK, myslela som si, že su ferový ked maju tolko sledovatelov a podobne, no nie! poslali mi totálne šmejdové tenisky , zlu velkost, zlu farbu, zlú kvalitu!! ked som to chcela riešiť s obchodom jednoducho si ma zablokovali preto dávajte si pozor!! obchod na FB Obuv sk, a odoslané to bolo z mena Pavol Jančov, Tulská 17, ZVOLEN!, obohatili sa o 20€! ešte že som nepriša o velký balík penazí ale nakolko mám 18 rokov nikde nepracujem iba študujem je to dosť
Neberem to hned ako seriozny obchod, no viac krát som za menej penazí aj cez FB nakupila super tovar
Naposledy upravil PPIZI : 18.04.17 at 23:30
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    mareko je offline (nepripojený) mareko

    mareko
    Na FB sú najmenej poctivé práve "firmy", ktoré majú názvy, ktoré sa tvária ako "rádoby" veľké seriózne firmy. To je podstata ich podvodov. Ponúkajú šmejdový tovar zakúpený cez alliexpres ( v lepšom prípade) prípadne z Ukrajiny a pod., uverejnia pekné obrázky, nikdy nie reálne fotky, zaklincujú to prijateľnou (nie vysokou a nie podozrivo nízkou) cenou ...no a kupujúci to spapá aj s návnadou . Ber to ako celkom lacný kurz, ako sa nenechať v budúcnosti obrať o stovky či tisícky Eur.

    jslancik je offline (nepripojený) jslancik

    bez servítky jslancik