Zavrieť

Porady

Uznaná reklamácia - vrátenie poštovného

Mám nárok na vrátenie účelne vynaloženého poštovného v prípade uznanej reklamácie? Reklamácia bola vybavená výmenou tovaru za bezchybný. Predávajúci odmieta vrátiť poštovné. Ak áno, ktorý zákon to nariaďuje?

Pri odbornom posúdení po 12tich mesiacoch je o vrátení účelne vynaložených nákladoch priama zmienka v zákone o ochrane spotrebiteľa, ale toto neviem dohľadať.

Ešte upresním, že prvý raz mi bol vymenený tovar tiež za chybný, takže musel som tovar posielať naspäť dvakrát. Čiže 2x poštovné potrebujem vrátiť naspäť.

Ďakujem vám!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Uznaná reklamácia - vrátenie poštovného

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.