Zavrieť

Porady

odstúpenie od kúpnej zmluvy po reklamácii - alebo ako ďalej?

Kto sa v tom vyzná?
V novembri 2016 sme si objednali dvere + zárubne, 21.decembra nás predajňa kontaktovala, že tovar máme na sklade. S tým, že bolo pred sviatkami a nedostatku času, sme sa dohodli, že dvere a zárubne doplatíme a vyberieme zo skladu v januári. (Zrealizované 12. januára)
Lenže pani nám vystavila faktúru s dátumom dodania na 22.12.2016. OK upozornili sme na to ale neriešili.
16. januára sme zašli do predajne s reklamáciu 1 dvere obité, a zárubne nám boli dodané vo fólii nie v laku ako sme ich objednali. Žiaľ na to sme prišli až po montáži doma. (pri preberaní sme mali podozrenie, že ide o fóliu ale technik nás presvedčil, že je to lak)

Po naťahovačkách s reklamáciou, (museli sme si vyžiadať potvrdenie od výrobcu čo dodal – oni nás presviedčali aj naďalej, že ide o lak, výrobca nám potvrdil dodávku fóliovaných zárubni), že nám dodali niečo iné, nám dali možnosť 1. vrátenie 300€
2. dva roky záruky na fóliovane zárubne, 3. nové lakované zárubne ( s tým, že budeme čakať za výrobou) Keďže sme od počiatku chceli a objednávali lakované, vybrali sme si opätovne lakované zárubne.

V sklade ich prijali niekedy koncom marca. Ale nemohli nám ich dodať, lebo raz nebol skladník, potom technik, dovolenky a PN ich zamestnancov. (OK čakali sme, veď sme ľudia.)
Po pár urgenciách dokedy budeme musieť ešte čakať, nám 12.mája o 9:00 hod. mali prísť vymeniť zárubne. (prišli nejaký montážnici subdodávateľsky oslovení)
Prišli 10:30 hod. OK tolerujeme, len bez nových zárubni (pani ich zabudla informovať, že si ich majú vyzdvihnúť v sklade) OK veď, nič sa nedeje. Znova prišli niečo pred 14tou hodinou.
Hneď začínajú montovať a hľa: zárubňa má zlú hĺbku – chýbajú 4 cm. Kde sa stala chyba? Objednaná vraj dobre, na krabici rozmer uvedený správne, len v krabici niečo iné. Takže predajca za to nemôže, ale výroba. Si počkáme 6 týždňov sa správnou.
Ostatné zárubne domontované. O 18tej pracovníci odišli, že dvere ešte nezakladať až o cca 2 hod. nech vytuhne pena.
Dvere postupne založené a zistenie na porazenie. Jedny zárubne zle založené - dvere sa nedajú ani privrieť. Ostatné dvere držia na spodnom pánte, iné pánty na dverách a iné na zárubni. Iné hrubšie tesnenie na zárubni - odtláčajú dvere, iné zámky - dvere sa nedajú zamknúť iba silou.
Predajca nám totiž neobjednal zárubne totožné s výrobcom dverí, ale dodali nám lakované dvere vyrobené iným výrobcom. (vraj norma nepustí a musia sedieť)

15. mája sme boli na predajni odkonzultovať stav, pani na predajni mi iba oznámila, že montážnici prídu nastaviť dvere, zámky sa zbrúsia a tesnenia postupne uľahnú. 16. mája t.j. včera tu mali byť, nedošli ani dnes.
Zdá sa Vám to normálne? Ešte sa ma pani predajkyňa opýta čo by som ešte chcela?

Chceme odstúpiť od kúpnej zmluvy, nech si to všetko prídu zdemontovať a vrátia mi plnú cenu. Ide o čiastku 2.000,-€ Je to možné?

Alebo ako ďalej??
Naposledy upravil lenlenka : 19.05.17 at 04:09
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    odstúpenie od kúpnej zmluvy po reklamácii - alebo ako ďalej?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.