Zavrieť

Porady

dve pracovne pozicie proti voli zamestnanca

Je mozne aby zamestnavatel oznacil zamestnanca na vykonavanie ineho pracovneho zamerania ako je podpisana zmluva?
konkretnejsie: zamestnanec ma zmluvu na poziciu A. Zamestnavatel ho jasne oznacuje v internom nastroji na poziciu B, kde nie je podpisana ziadna dohoda/zmluva/dodatok.
Pre poziciu B existuje v spolocnosti separatna pozicia so separatnou zmluvou.
Kde by som mohol prosim nahliadnut a precitat si viac? Pripadne obratit sa na odbornu pomoc.
Som laik, dakujem.
veronikasad možeš byť konkrétnejší o aké pracovné zaradenie ide ? V podnikatelskej oblasti asi nepracuješ.
kopretinka pozícia A je menej finančne ohodnotená ako B? Alebo ťa núti robiť A aj B iba za plat A?.......
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Najlepšie bude , ak sa s tým obrátiš priamo na svojho nadriadeného.
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť