Zavrieť

Porady

knižnica

poradí šikovný remeselník akú dosku by som mala použiť do knižnce na obrázku
(vyguglila som DTD, LTD, MDF .... ) no mne to nič nehovorí, Ďakujem
21733582_1627435620608553_625463751_o.png  
8 komentárov     zbaliť
jslancik použiť na čo? (za akým účelom)
Ajdinka myslím tú "výplň" do knižnice, mám predstavu že to bude len tak vsunuté dnu
Jarka 1 jslacik veď vidíš na obrázku úplne jasne. Len zase ja nie som odborník, ale vyberala by som takú, ktorá je už hotová, ošetrená a bude sa dobre udržiavať. Na niektorých doskách vydieť každý capanem, otlačky prstov a dosť ťažko idú dolu. Takže asi podľa povrchovej úpravy, ale ktorú z hore uvedených neviem.
Jarka 1 Ajdinka, to je zo sadrokartonu tá šedá stena na knižnici? Veľmi sa mi to páči. Tuším sa budem inšpirovať
jslancik videl som tam hotovú knižnicu. ak ju chce nejak vylepšiť, tak prosím o upresnenie....
Ajdinka nechem tam nič vylepšovať ani ma nenapadá či by sa dalo dačo vylepšiť,
jslancik no a teda na čo potrebuješ dosky? ak chceš vyrobiť takú knižnicu, tak otázka mala z nieť "aké dosky potrebujem na výrobu knižnice (na knižnicu)", a nie "do knižnice"...
A ak by sme ti aj poradili, aké dosky treba, tak potrebuješ aj toho remeselníka...
Ajdinka ďakujem za ochotu aj čas, poradím sa s remeselníkom a ospravedlňujem sa za zlú formuláciu otázky
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať