Zavrieť

Porady

Poškodenie televízora dopravcom

Dobrý deň. Odoslal som televízor na záručnú opravu kurierskou spoločnosťou. Tovar príjemca prevzal bez poškodeného obalu. Po otvorení bolo zistené, že je poškodený a informoval ma o tom. Podal som reklamáciu na prepravcu.
Po týždni dohadovania sa obidvaja z toho ,,vyzuli,, a ja nemám ani televízor ani peniaze. Poprosím o pomoc. Ďakujem.
9 komentárov     zbaliť
vlado 33 Prečo si si nepohľadal opravára v tvojom okolí, ktorý prevádza záručne opravy?
vlado 33 Predajca je len predajca. Za funkčnosť v rámci záruky znáša výrobca. Preto má vybudovanú sieť záručných servisov. Pokiaľ sa nejedná o značku Orava a podobné.
Dalo1970 Je to televízor Samsung a je ešte 2,5 roka v predĺženej záruke. Poslal som ho tam, kde mi napísala poisťovňa.
Dalo1970 Chcem len vedieť, čo mám robiť.
misoft A čo má poisťovňa spoločné so zárukou a servisom?
Nerob si z nás srandu!
Mila123 zásielka bola podávaná ako krehká? aký argument mal prepravca, že ti nechce uznať reklamáciu, resp. poškodenie zásielky?
sosak @misoft, https://www.google.sk/search?q=predl...DMLG8AemgquYCQ
Dalo1970 Prepravca sa bráni tým, že zásielka bola prevzatá servisom nepoškodená. A servis nechce niesť zodpovednosť za poškodenie prepravcom. Proste kolotoč.
Dalo1970 Prepravca mi dnes poslal túto odpoveď

Reklamacia bola v zmysle platnych vseobecnych obchodnych podmienok z nasej strany zamietnuta a toto stanovisko je konecne .
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    buchač Keby bol vystlaný trebárs aj pavučinkou.
    Práve pre takéto problémy by som teda cez net nekupoval elektroniku v cene (povedzme) nad 50€...

    Niet nad osobný kontakt...aspoň máš niekoho pred očami a môžeš mu od srdca svoje povedať (čítaj vynadať), ak by robil predajca problémy pri reklamácii.

    Ale takto ? Cez mail, telefón .. ? O ničom a o tom druhom.
    Dalo1970 Bolo to zabalené v originálnej krabici so všetkými polystyrénmi
    misoft Ani tie nezabránia, ak niekto bude tú krabicu hádzať, aby sa niečo nepoškodilo.
      zbaliť

    sosak je offline (nepripojený) sosak

    sosak
    Dalo1970 (Dnes 13:41) Je to televízor Samsung a je ešte 2,5 roka v predĺženej záruke. Poslal som ho tam, kde mi napísala poisťovňa.
    -------------------------------------------------------------------------------
    Tak nech sa stará poisťovňa.

    Poškodenie televízora dopravcom

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.