Zavrieť

Porady

Oprava v autorizovanom servise

Pekný deň
Pred dvoma mesiacmi mi vypadol mobilný telefón z vrecka pričom sa rozbil jeho zadný sklenený kryt. mobil mám braný ku svojej službe od Orange-u. Keďže som mal mobil krátko rozhodol som sa to riešiť rovno cez svojho operátora (kvôli zachovaniu záručnej doby) takže mobil poslali do jediného blízkeho "autorizačného" servisu nazývaného Britex. Všetko prebehlo v poriadku, po pár dňoch mi volali z Orange s cenovým návrhom na opravu s ktorým som súhlasil. Po asi 10 dňoch som si išiel pozrieť stav opravy cez ich stránku kde som našiel status: "Čeká na náhradní díl". Stav opravy sa ani po skoro dvoch mesiacoch nezmenil. Dnes mi praskli nervy tak som sa zastavil u svojho operátora s otázkou ako môžem túto situáciu riešiť. Kde ma odpálkovali že táto udalosť nie je záručná reklamácia ale mechanické poškodenie, takže tam žiadna 30-dňová lehota nie je . V papieroch mám túto udalosť evidovanú ako záručnú opravu , taktiež mi na začiatku prišla sms že reklamácia bude do 30 dní vyriešená. Na e-dokumente od Britexu som si tiež všimol že si tieto ich "praktiky" pokryli nasledujúcou vetou :"V prípade nedostatku náhradného dielu, súhlasím s predlžením doby opravy o dobu nevyhnutne nutnú na jeho dodanie." Pri telefonickom súhlase na opravu mi o tomto nikto nedal nič vedieť. Takže teraz to mám chápať tak,že ten autorizovaný servis má právo tam moje zariadenie držať aj 20 rokov ? Má niekto z Vás s podobnou udalosťou nejaké skúsenosti ?

Veľmi pekne ďakujem za pomoc.
Naposledy upravil taiko : 05.12.17 at 19:36
3 komentárov     zbaliť
misoft Nuž.... Oranžoví v tomto prípade majú pravdu! Nie je to ZÁRUČNÁ oprava, kde ich tlačí termín.
Toto je LEN oprava TEBOU poškodeného telefónu, tam ich lehoty netlačia. Ak nemajú náhradný diel a TY si odsúhlasil - tak čakaj!
Prečítaj si od nich na čo všetko sa nevzťahuje záruka!
https://www.orange.sk/fileadmin/oran...y_poriadok.pdf
článok 7!!!!!!!!!!!! - darmo to v protokole napísali, že záruka, ale ty si sám poškodil MECHANICKY ten telefón - a na to sa záruka nevzťahuje!
asan7 Áno, to je pravda. Ale taktiež som si to mohol dať opraviť v ktoromkoľvek servise ktorý by mi to spravil na počkanie. Miesto toho som musel kvôli zachovaniu záruky riešiť opravu cez Orange. Je to úplná hlúposť pretože výmena zadného krytu nie je zásah ktorý by nejako mohol spôsobiť problémy s funkčnosťou teda by to nijak nenarušilo záruku.. Takže podľa zákona to teraz môže Britex naťahovať koľko chce a ja s tým nemôžem nič spraviť ?? Mne nerobí absolútne žiadny problém za to zaplatiť ale aby sa to ťahalo tak dlho kvôli takej banalite ?
bodliak Ked ti to nerobí problém, kúp si nový telefón...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Oprava v autorizovanom servise

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.