Zavrieť

Porady

Nespokojný s vybavením záručnej reklamácie notebooku

Kupili sme notebook v nemenovanej kamennej predajni behom necelého roka bola vlastne ešte aj v súčasnosti je na reklamácii,Vždy vrátia že sa závada neprejavila aby sa spravil nejaký screenshot pri čom sa prejavuje chyba.Aj sme to spravili ale stale dostaneme odpoveď že chyba sa počas testovania neprejavila.Načo ma nárok?Môžem žiadať vrátenie penazi??DAkujem s pozdravom VIktor..
duves A ako sa ta chyba prejavuje? Myslím na opakovanie. Ja by som im to ukazal v kamennej predajni a trval na tom, že do preberacieho protokolu to musia uviesť.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Nespokojný s vybavením záručnej reklamácie notebooku

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.