Zavrieť

Porady

Invalidný dôchodok odvody

Chcem sa vás opýtať keď je priznaný ID tak sťahuje sa z neho ešte niečo ? Myslím ako napr. z hrubej mzdy. ? Nejaké odvody a tak.
4 komentárov     zbaliť
Reyaa Daňové priznanie 2017,
Nie som si ista, ci plny ID spada do III. oddielu.
veronikasad Plný ID je starobný?
Reyaa Kedze som plny ID nadobudla okolo roku 2010 asi sa sakra nikde nepise a tie vzorce prepacte, moze ich normalny clovek vypocitat, som fotografka, nie uctovnickaa toto je ....mimo moje chapanie.
Dakujem aj mi niekto pomoze, eln som sakra predala 1 pozemok nic viac.
veronikasad Založené si novú tému, táto je o niečom úplne inom
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Nie, nič. Nie je predmetom dane ani odvodov.
    16 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    LienkaSHCJ takže keby sa ID vypláca z VZ 800€ tak na účet príde každý mesiac 480€ ? Alebo :-/
    Katy a R pozri si výpočet ID (Pripnem ti link zo SP) - neviem, ako si k tomu prišiel ? - miera poklesu, OMB, ADH, doba poistenia ....atď (nič ti to nehovorí?)
    LienkaSHCJ No ja mám 60% a z 800€(ako vymeriavaceho základu) je 60% 480€
    Dáša_ a čo chápeš ako vymeriavací základ?
    LienkaSHCJ No tých 800€
    Dáša_ ale odkiaľ máš to číslo 800 - nie je to náhodou tvoja hrubá mzda?