November 2017 (vyse 4 mesiace dozadu) som kupila zimnu obuv-cizmy. Dostala som doklad o kupe s cenou tovaru, nazvom (D.zim.ob.), skontrolovala som si na krabici velkost, obrazok, cenu(sedi). Dnes idem tovar reklamovat pretoze jedna cizma praskla (jasna vada)a teda neda sa dalej pouzivat. Obchod odmietol reklamaciu prijat a riesit, pretoze kod na bloku nesedel s kodom na krabici (kod na bloku je vraj od ineho, podobneho tovaru). Mam pravo riesit pochybenie predavajuceho (dodal zly doklad o kupe)? Ako kupujuci si bezne nekontrolujem ciarove kody (krabica vs. blok)... Mam teda vraj blok od tovaru, ktory som nikdy nedostala, a tovar(ktory chcem reklamovat) a “nemam” od neho blok. Je realna sanca na presetrenie, vybavenie reklamacie? Dakujem vopred za rady.
Dám na to krk, že sa jedná o Deichmann.
Ak sa nemýlim o tom obchode, tak želám pevné nervy pri vybavovaní reklamácie.