Zavrieť

Porady

členenie výdavkov v daňovej evidencii

Podľa postupov účtovania v JÚ sa napr. kancelárske potreby, čistiace potreby, PHM účtujú ako zásoby. Chápem to správne, že keď sa SZČO rozhodne viesť daňovú evidenciu tak už nemusí tieto postupy dodržiavať a keď takéto nákupy zaeviduje len ako ostatné výdavky tak to bude v poriadku? Alebo tiež nájomné, telefón už tiež nemusí evidovať ako službu ale kľudne ako ostatný zdan.výdavok? Stále totiž na evidenciu využívam softvér jednod.účtovníctva a tam sú výdavky rozčlenené, tak či daň.evidencia takéto podrobné členenie nevyžaduje. Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    zákon hovorí toto - nič viac a nič menej . Nie si UJ.
    zze/2003-595/6/11

    členenie výdavkov v daňovej evidencii

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.