Zavrieť

Porady

Nereagovanie na reklamaciu, co dalej?

Na novostavbe v bytovom dome sa objavila zavada (nefunkcny ventilator), na co sme (podla manualu o uzivani bytu) podali riadnu reklmaciu, kedze sme do nicoho nechceli zasahovat prave kvoli vybaveniu reklamacie. Odpoved prisla po 4 dnoch s tym, ze na zariadenie mame dat kryt, aby fungovalo. Kedze sa v miestnosti robili dalsie dokoncievacie prace, zistilo sa, ze do celej miestnosti nie je dotiahnuta elektrina. Co robit, je mozne opravit si nedostatok na vlastne naklady a poslat fakturu predavajucemu? (kedze na maily ani telefonaty dalej nereaguje)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional
    Na každú závadu musíte uplatniť reklamáciu. Ak ju nevybaví a Vy nechcete odstúpiť od zmluvy, tak si to môžte dať opraviť a následne si uplatniť nárok u predávajúceho.

    Nereagovanie na reklamaciu, co dalej?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.