A) Poskladaj si všetky dôkazy - t.z. komunikáciu, písomnosti od doterajšom priebehu problému.
B) Vyzvi ich písomne (a doporučene - aby sa nevyhovárali, že nič nedostali), aby na základe stornovanej objednávky pre nedostupnosť tovaru ti mali vrátiť kúpnu cenu späť na účet.
C) Ak nebudú reagovať - všetku komunikáciu podstúp SOI - pretože v tom prípade by sa mohlo jednať o porušenie zákona 102/2014 - Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho. SOI by to mala skontrolovať a asi by ich sankcionovali, ak by zistili nezrovnalosti. Náhradu však budeš (na základe vyjadrenia SOI a dostupných dôkazov) musieť vymáhať súdne. Ak to súd odklepne, vyžiadaš si platobný rozkaz a s ním potom už môžeš aj exekútora na nich poslať.