Zavrieť

Porady

črevná chrípka??

zdravím.mám menší problém a chcela by som radu odborníka ak by sa dalo.predvčerom ráno som sa zobudila na neznesitelné krče cca od pluc dole ku žaludku,ked ma to chyti mam slzy v očiach,mám stále hnačku, v jednej chvíli mam zimomriavky a hned na to mi je horúco..k lekárovi nemôžem ísť,som len týžden v novej robote nemôžem si dovoliť hned PNku.jedna sestra mi odporučila prášok menom smecta.zatial mi to vôbec nepomáha,poradte prosím čo mám robiť alebo kupiť aby mi bolo lepšie.to mi je jasné že treba držať diétu,prosím napíšte..
Usporiadat
BOND BOND

BOND je offline (nepripojený) BOND

ENDIEX a IMODIUM zaberie urcite.je to aj proti krcom a bolesti.
0 0
jess jess

jess je offline (nepripojený) jess

žienka
AlQex Pozri príspevok
Ahojte! Na crevnu chripku odporucam dietu a liek s nazvom Hylak.Su to kvapky ktore sa podavaju 3 krat denne pre deti do 10 rokov 20-40 kvapiek pre nad 10 a dospelych 40-60.Dufam ze vam pomoze
Áno, Hylak je dobrý, ale je odvážny ten, ktorému to traktom prejde, pretože je príšerný. Ja osobne ho nemôžem, ale deťom veľakrát pomohol.

V Bulharsku dostal môj syn hnačky a tam mu nakázal doktor varené neomastené zemiaky a šípkový čaj ako diétu. Vtedy nám veru ani Smecta nepomohla , ani živočíšne uhlie. Je ale fakt, že ešte nám dal nejaké lieky na dezinfekciu čriev.
0 0
jess jess

jess je offline (nepripojený) jess

žienka
BOND Pozri príspevok
ENDIEX a IMODIUM zaberie urcite.je to aj proti krcom a bolesti.
Áno, a dal synovi Imodium a ešte Nelidix zabralo to hneď
0 0
Timka1 Timka1

Timka1 je offline (nepripojený) Timka1

Dobrý deň, neviete mi poradiť stránku, kde by som sa o týchto dvoch vyššie spomínaných liekoch dočítala viac? Potrebujem vedieť od koľkých rokov sa môžu podávať. Ďakujem.
0 0
jess jess

jess je offline (nepripojený) jess

žienka
Timka1 Pozri príspevok