Zavrieť

Porady

500 najpoužívanejších slov

Ahojte,
pripojila som 500 najpoužívanejších slov v angličtine. Zatiaľ som stihla výslovnosť a preklad doplniť iba pri niektorých ( pri výslovnosti široké anglické "e" ako pri have som zobrazila ako "ä" a slabo vyslovené "e" som zmenšila - inak to neviem). Možno sa niekto pridá v doplnení výslovnosti a preklade. Pekný deň.
Usporiadat
Stefan2005 Stefan2005

Stefan2005 je offline (nepripojený) Stefan2005

!
arizona
Ozivujem tuto starsiu temu.

Najde sa tu niekto, kto by mi vedel poradit,ako sa prelozi do anglictiny - rychloupinacia dosticka ?
( Je to mala suciastka k foto-stativu-to len pre info )
... skús nájsť na nete daný statív a prípadne manuál k nemu - tam by to mohlo byť ...
2 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
botosova botosova

botosova je offline (nepripojený) botosova

Ahojte, pridavam sa k prispievatelom anglickych slov........
1 0
csillus csillus

csillus je offline (nepripojený) csillus

Som študentkou Ekonomickej univerzity (odbor účtovníctvo) v Bratislave. ...viac
a ako tam mam doplniť výslovnosť a preklad tých slovíčok..mám si uložiť tvoj súbor a doplňiť do toho jednotlilvé výrazy a potom to sem priložiť znova??? Ďakujem za odpoveď
0 0
Mackovka Mackovka

Mackovka je offline (nepripojený) Mackovka

Prepáč, mala som dlhú pauzu. Potešil by ma taký doplnený súbor a znovu priložený. Vďaka.
0 0
csillus csillus

csillus je offline (nepripojený) csillus

Som študentkou Ekonomickej univerzity (odbor účtovníctvo) v Bratislave. ...viac
dakujem za odpoved..oki tak ja to tam doplniim.. a prilozim znova D prajem pekny dnik..
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.
Len dopĺňajte a prikladajte.
0 0
asenka asenka

asenka je offline (nepripojený) asenka

Ahojte, uz ste upravili ten zoznam?
0 0
Mackovka Mackovka

Mackovka je offline (nepripojený) Mackovka

Csillus sa na to chystala, ale zatiaľ som tu doplnený súbor nevidela. Aj ja sa naň teším.
0 0