Zavrieť

Porady

zrážky zo mzdy - exekúcia

Prišiel mi príkaz na vykonanie exekúcie zrážkami zo mzdy. Chcem sa spýtať, ako vypočítam sumu, z ktorej môžem vykonať zamestnancovi zrážku.
Ďakujem za každú radu!
Usporiadat
Téma je uzavretá.
Jana Motyčková Jana Motyčková

Jana Motyčková je offline (nepripojený) Jana Motyčková

Daniela12345 Pozri príspevok
Je to strašné. Každý deň sa valia nové a nové exekúcie pre zamestnancov. Dnes som dostala jeden list z daňového úradu ohľadom vymáhania dlhu na dani. Už pomaly študujem postup, len sa chcem spýtať či je zhodný s exekúciou - postup výpočtu čistej mzdy. Zamestnanec má aj cestovné náhrady.
Ďakujem za odpovede.
Pri daňovej exekúcii je postup viac - menej rovnaký.
0 0
Jana Motyčková Jana Motyčková

Jana Motyčková je offline (nepripojený) Jana Motyčková

milka1619 Pozri príspevok
Zrážka podľa § 551 Obč.zákonníka - výpočet čistej mzdy je : hm - daň = čistá mzda
Tu sa neodrátava poistné ?
Došiel mi dnes list od spoločnosti, ktorá poskytuje pôžičky a zamestnanec nespláca.
Ďakujem za odpoveď.
Podľa toho, či chcete zákon vykladať podľa presného znenia alebo podľa zmyslu zákona. V prvom príapde poistné neodpočítavate, v druhom áno. Ja uprednostňujem druhú možnosť.
0 0
milka1619 milka1619

milka1619 je offline (nepripojený) milka1619

Jana Motyčková Pozri príspevok
Podľa toho, či chcete zákon vykladať podľa presného znenia alebo podľa zmyslu zákona. V prvom príapde poistné neodpočítavate, v druhom áno. Ja uprednostňujem druhú možnosť.
Ďakujem Vám za odpoveď.
0 0
milka1619 milka1619

milka1619 je offline (nepripojený) milka1619

Ešte mám jeden dotaz: zamestnankyňa - zobrala preddavok na mzdu za 3/2013 -200 Eur . Jej výplata za 3/2013 je 560 . Doplatok 360,- Je postup správny? Mzdový program jej odrátal zálohu 200.
Ďakujem.
0 0
Jana Motyčková Jana Motyčková

Jana Motyčková je offline (nepripojený) Jana Motyčková