Dobrý večer poprosím o radu, ZP aj túto celú tému som si prečítala, aj iné , ale stále som na pochybách- Nez.org.- chce zamestnať na DoVP pána- na vedenie účtovníctva, ktorý je inde na HPP . Problém je v tom, že mne to skôr príde na DoPČ, ale tento pán to nerobí pravidelne , ale nárazovo, keď sú nejaké doklady a možno niekedy 2,3 alebo 4 krát za rok. Pri DoPČ , je problém v 10 hodin/týždeň prac.čase a v evidencii, keďže túto prácu vykonáva doma a vyplatenie odmeny je dohodnuté na 2x ročne. Neviem ako by som poriešila v programe úväzok, evidenciu a následne vyplatenie. Ako rozmýšľam, neviem prísť na nič rozumné a hlavne veľmi nekomplikované. Prosím poradíte, ako by ste to riešili vy?
DoVP by v evidencii hodín bola rozumnejšia- pri uvedení do dohody- spracovanie dokladov a vyhotovenie účtovnej závierky- mohla by to byť DoVP? Napr Vždy od 3-1.- nasledujúceho roku? Potom by sme odhlásili zo SP a znovu prihlásili v marci.