Zavrieť

Porady

MRP-sociálny fond

Prosím, kto mi pomôže? Som začiatočník v MRP. Ako zaúčtovať výpis sociálneho fondu v JÚ MRP?
Usporiadat
pingino pingino

pingino je offline (nepripojený) pingino

Luna
Ten SF by som tam nechala.
Na vyplatnom listku maju byt odvody zamestnavatela za zamestnanca na povinne socialne a zdravotne poistenie. Socialny fond by tam byt naozaj nemusel.
0 0
majernikova majernikova

majernikova je offline (nepripojený) majernikova

žena
Ďakujem za radu, ale čo mám napísať do položky minimálny a maximálny vym. základ?
Prešla som všetko, krok za krokom, ale neviem čo si mám všimnúť na mzdových položkách ?
Monika
pingino
vid.
Výstupy->Sumarizácia mesačná->Parametre->Výber mzdových položiek
Socialny fond je potrebne nadefinovat do mzdoveho ciselnika ako poistne. Poistne za zamestnancov nastavit na 0%, poistne organizacie podla potreby. V polozkach tvoriacich vymeriavaci zaklad poistneho oznacit hrubu mzdu "zapocitat", nahrady za dovolenky "odpocitat".
V pracovnych pomeroch zamestnancom u socialneho fondu este treba zafajknut vypocet poistneho organizacie pre socialny fond.
Naposledy upravil majernikova : 16.09.05 at 15:53
0 0
Milan Benka Milan Benka

Milan Benka je offline (nepripojený) Milan Benka

obyvateľ SR
minimálny = 0, maxim. = 999999999
0 0
majernikova majernikova

majernikova je offline (nepripojený) majernikova

žena
Ďakujem Ti za radu
benka
minimálny = 0, maxim. = 999999999
0 0
majernikova majernikova

majernikova je offline (nepripojený) majernikova

žena
Ahojte,
prosím Vás o pomoc. Neviem zadať správne Sociálny fond, tak aby ho zarátalo.
Zadala som údaje, ktoré som si prečítala na porade no aj tak to neje ono. Poraďte mi,čo ešte mám zadefinovať?
Asi som to nepochopila správne, je to pre mňa nové a stále sa len učím.
Ďakujem!
0 0
Luna Luna

Luna je offline (nepripojený) Luna

Čo konkretne Ti nejde? Pošli súkromnú SS,môžeme sa spojiť aj telefonický.Poradím cez telefon.
0 0
majernikova majernikova