Zavrieť

Porady

Alianz-poistne plnenie pri autonehode

Ivva Ivva

Ivva je offline (nepripojený) Ivva

Zdravim Vas poradaci, prosim o radu.Dnes poobede sa nam stala dopravna nehoda, ja som nebola na vine. Dotycny, co nehodu sposobil ma zakonnu poistku v Alianz a moja otazka znie: akym sposobom poistovna preplaca skodu ci na ohliadke vycislia skodu peniaze nam vyplatia a my si to dame opravit kde chceme alebo to musime dat do servisu ktory posle poistovni fakturu a ta ju uhradi. Este upresnim, ze mame feliciu 97 rocnik, znicena prava predna strana,naraznik,rozbite celne sklo.Popripade ako dosiahnut aby sme auto mali opravene a nemuseli uz nic doplacat.Dakujem za kazdu cennu radu ci odpoved.
Naposledy upravil Dav : 09.08.11 at 20:39
Usporiadat
kero64 kero64

kero64 je offline (nepripojený) kero64

Asi to nebude najspoľahlivejšia odpoveď, ale myslím si, že auto si môžeš dať opraviť, len poisťovňa ti vyplatí škodu do maximálnej zostatkovej hodnoty a zbytok si budeš musieť doplatiť sama. Skús sa spýtať v poisťovni,tam by ti mali povedať viac.
0 0
togon7 togon7

togon7 je offline (nepripojený) togon7

Dakujem za info.
0 0
preboha preboha

preboha je offline (nepripojený) preboha

v mojich príspevkoch nájdete moje tel. číslo, ak Vám to stojí za to, ozvite sa
0 0
wampi14 wampi14

wampi14 je offline (nepripojený) wampi14

Dakujem našla som ho, ale bohužial som sa dozvedela že poisťovna to uzavrela bez toho aby ma informovala, takže s tým pokial moje vedomodti siahaju tak už nič nespravím asi.
0 0
preboha preboha

preboha je offline (nepripojený) preboha

wampi14 Pozri príspevok
Dakujem našla som ho, ale bohužial som sa dozvedela že poisťovna to uzavrela bez toho aby ma informovala, takže s tým pokial moje vedomodti siahaju tak už nič nespravím asi.
skúste sa ozvať - uvidíme
0 0
robin78 robin78

robin78 je offline (nepripojený) robin78

Rad by som sa spytal na jednu vec. Kolega mal autonehodu a vinnikom nehody bol druhy vodic. Oprava auta bola kryta z havarijnej poistky. Spoluucast si chcel uplatnit zo zakonnej poistky vinnika, ale poistovna sa ohradila, ze na aute boli vymenene stare diely za nove a preto, ze nema narok na uhradu spoluucasti zo zakonnej poistovne vinnika. Je to pravda, resp. da sa s tym nieco robit? Dakujem.
0 0
preboha preboha

preboha je offline (nepripojený) preboha

je to pravda, ale dá sa s tým niečo robiť - závisí od okolností
0 0
laurin laurin

laurin je offline (nepripojený) laurin

Chcel by som poziadat o radu - da sa v sucastnosti poistit auto stare 1 rok kupovane na leasing tak aby pri kradezi alebo totalke bola vyplatena kupna cena uvedena na zmluve? Viem ze k havarijnej poistke sa da uzavriet pripoistenie GAP, je v tomto pripade pri kradezi auta vyplatena plna kupna cena, alebo su tam nejake finty ktore by som mal vediet pred uazvretim takehoto pripoistenia? Dakujem za odpovede.
0 0
preboha preboha

preboha je offline (nepripojený) preboha

platia iba všeobecne právne predpisy a zmluvné dojednania. Tieto si treba dobre prečítať, a "nezrozumiteľné" časti si nechať vysvetliť príslušným človekom z danej poisťovne. To je asi tak jediná finta, ktorá stojí za to.
0 0
Martina80 Martina80

Martina80 je offline (nepripojený) Martina80

[quote=preboha;741582]Na call centre bývajú zamestnaní ľudia s minimálnym školením, minimálnymi vedomosťami, a za minimálny plat, takže ich informácia nemá ani cenu telefonického hovoru do call centra

PREBOHA !!! Neviem kto si, kde robíš a kde si prišiel k tomuto poznaniu. Určite nemajú minimálne vedomosti , avšak otázka je , čo všetko môžu klientovi povedať a čo nie !!! Vidím že si šikovný, vieš v tom behať, ale mal by si vážiť slová !!!
Naposledy upravil Martina80 : 21.04.09 at 14:36
0 0
preboha preboha

preboha je offline (nepripojený) preboha

[QUOTE=Martina80;1023998]
preboha Pozri príspevok
Na call centre bývajú zamestnaní ľudia s minimálnym školením, minimálnymi vedomosťami, a za minimálny plat, takže ich informácia nemá ani cenu telefonického hovoru do call centra

PREBOHA !!! Neviem kto si, kde robíš a kde si prišiel k tomuto poznaniu. Určite nemajú minimálne vedomosti , avšak otázka je , čo všetko môžu klientovi povedať a čo nie !!! Vidím že si šikovný, vieš v tom behať, ale mal by si vážiť slová !!!
Je mi známe, že call centrum má obvykle určené, čo môžu a nemôžu, ale uvediem príklad: klient poisťovne havaroval v piatok o 17 00 v zahraničí- nepojazdné vozidlo. Telefonicky žiadal od call centra informáciu, čo má urobiť ( žiadal súhlas k odťahu domov 700 km, info či bude odťah preplatený atp.) Pani na call centre odpovedala asi takto: " Vaše auto patrí leasingovej spoločnosti, spýtajte sa ich!"
Klient musel stráviť celý víkend v zahraničí (za vlastné), a požadované informácie získal až pondelok od úplne iných ľudí. Ako by ste "ocenili" napr. takéto call centrum? Môj názor na call centrá neplatí samozrejme plošne, ale takýchto "pozitívnych" skúseností mám pomerne dosť.
0 0
Martina80 Martina80

Martina80 je offline (nepripojený) Martina80

[quote=preboha;1024280]
Martina80 Pozri príspevok
Je mi známe, že call centrum má obvykle určené, čo môžu a nemôžu, ale uvediem príklad: klient poisťovne havaroval v piatok o 17 00 v zahraničí- nepojazdné vozidlo. Telefonicky žiadal od call centra informáciu, čo má urobiť ( žiadal súhlas k odťahu domov 700 km, info či bude odťah preplatený atp.) Pani na call centre odpovedala asi takto: " Vaše auto patrí leasingovej spoločnosti, spýtajte sa ich!"
Klient musel stráviť celý víkend v zahraničí (za vlastné), a požadované informácie získal až pondelok od úplne iných ľudí. Ako by ste "ocenili" napr. takéto call centrum? Môj názor na call centrá neplatí samozrejme plošne, ale takýchto "pozitívnych" skúseností mám pomerne dosť.
Samozrejme , že sa nájdu aj takéto pre klienta nešťastné situácie . Viem, že Tvoj prípad bol uvedený len ako príklad , ale v tom prípade klient mohol vedieť, že môže kontaktovať aj asistenčné služby , ktoré mu vysvetlia presný postup. A samozrejme nebola to kvalifikovaná odpoveď zo strany Call centra .Tým, čo môžu a nemôžu povedať som myslela to, že za ten 2-3 minútový hovor si nemôže operátor naštudovať poistnú zmluvu klienta a dať 100% odpoveď na príklad ku klientovej škode . Sám vieš, že k takýmto udalostiam je potrebné mať viac podkladov a informácií. Cieľom Call Centier je klientov usmerniť. Je to absolútne psychicky náročná práca, ktorá žiaľ nie je poriadne ohodnotená. Určite súhlasím aj s názormi, že poisťovne platia čo najmenšie plnenia , ak vôbec nejaké platia. Ale je na každom z nás , či si poistné zmluvy uzavrieme alebo nie a ako sa v tom vieme orientovať, aby to bolo čo najvýhodnejšie pre nás. Tí , ktorí to vedia , majú určite navrch .
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

[quote=Martina80;1024324]
preboha Pozri príspevok

Samozrejme , že sa nájdu aj takéto pre klienta nešťastné situácie . Viem, že Tvoj prípad bol uvedený len ako príklad , ale v tom prípade klient mohol vedieť, že môže kontaktovať aj asistenčné služby , ktoré mu vysvetlia presný postup. A samozrejme nebola to kvalifikovaná odpoveď zo strany Call centra .Tým, čo môžu a nemôžu povedať som myslela to, že za ten 2-3 minútový hovor si nemôže operátor naštudovať poistnú zmluvu klienta a dať 100% odpoveď na príklad ku klientovej škode . Sám vieš, že k takýmto udalostiam je potrebné mať viac podkladov a informácií. Cieľom Call Centier je klientov usmerniť. Je to absolútne psychicky náročná práca, ktorá žiaľ nie je poriadne ohodnotená. Určite súhlasím aj s názormi, že poisťovne platia čo najmenšie plnenia , ak vôbec nejaké platia. Ale je na každom z nás , či si poistné zmluvy uzavrieme alebo nie a ako sa v tom vieme orientovať, aby to bolo čo najvýhodnejšie pre nás. Tí , ktorí to vedia , majú určite navrch .
Martinečka-plne súhlasím...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

[quote=preboha;1024280]
Martina80 Pozri príspevok
Je mi známe, že call centrum má obvykle určené, čo môžu a nemôžu, ale uvediem príklad: klient poisťovne havaroval v piatok o 17 00 v zahraničí- nepojazdné vozidlo. Telefonicky žiadal od call centra informáciu, čo má urobiť ( žiadal súhlas k odťahu domov 700 km, info či bude odťah preplatený atp.) Pani na call centre odpovedala asi takto: " Vaše auto patrí leasingovej spoločnosti, spýtajte sa ich!"
Klient musel stráviť celý víkend v zahraničí (za vlastné), a požadované informácie získal až pondelok od úplne iných ľudí. Ako by ste "ocenili" napr. takéto call centrum? Môj názor na call centrá neplatí samozrejme plošne, ale takýchto "pozitívnych" skúseností mám pomerne dosť.
Preboha, nie je o čom- auto je vlastníctvom leasingovky a preto nájomca nemá čo riešiť takéto veci-to je ta nevyhoda leasingu
0 0
preboha preboha

preboha je offline (nepripojený) preboha

[QUOTE=Stanislav 1975;1024342]
preboha Pozri príspevok
Preboha, nie je o čom- auto je vlastníctvom leasingovky a preto nájomca nemá čo riešiť takéto veci-to je ta nevyhoda leasingu
neviem, či som to pochopil správne, ale keby si havaroval vo Francúzsku, tak necháš auto na krajnici, zakývaš na prvý taxík a doraziš domov s bezstarostným pocitom - veď to rozbité auto patrí leasingu, takže o nič vlastne nejde. Pri prvej príležitosti si zoberieš na leasing nejaké ďalšie a je to. Zmluvné povinnosti voči poisťovni alebo leasingu predsa netreba preháňať.
0 0
preboha preboha

preboha je offline (nepripojený) preboha

[QUOTE=Martina80;1024324]
preboha Pozri príspevok

Samozrejme , že sa nájdu aj takéto pre klienta nešťastné situácie . Viem, že Tvoj prípad bol uvedený len ako príklad , ale v tom prípade klient mohol vedieť, že môže kontaktovať aj asistenčné služby , ktoré mu vysvetlia presný postup. A samozrejme nebola to kvalifikovaná odpoveď zo strany Call centra .Tým, čo môžu a nemôžu povedať som myslela to, že za ten 2-3 minútový hovor si nemôže operátor naštudovať poistnú zmluvu klienta a dať 100% odpoveď na príklad ku klientovej škode . Sám vieš, že k takýmto udalostiam je potrebné mať viac podkladov a informácií. Cieľom Call Centier je klientov usmerniť. Je to absolútne psychicky náročná práca, ktorá žiaľ nie je poriadne ohodnotená. Určite súhlasím aj s názormi, že poisťovne platia čo najmenšie plnenia , ak vôbec nejaké platia. Ale je na každom z nás , či si poistné zmluvy uzavrieme alebo nie a ako sa v tom vieme orientovať, aby to bolo čo najvýhodnejšie pre nás. Tí , ktorí to vedia , majú určite navrch .
call centrum MUSÍ byť schopné minimálne vyhodnotiť klientovu situáciu, a prejaviť záujem o riešenie ( napr."momentálne vám neviem odpovedať, ale zistím a ozvem sa"). Call centrum je v podstate tiež asistenčná služba klientovi. V uvedenom príklade klient vedel, kde nájde asistenciu, ale potreboval vedieť kto to zaplatí. Navyše každá asistencia má aj tak finančný limit 100 - 200 EUR, ktorý bol v takomto prípade absolútne nedostatočný...
Skúste si predstaviť, že ste v cudzej krajine, neovládate príslušný jazyk, a Vašou jedinou záchrannou nitkou je call centrum, a nezískate od neho nič...
0 0
Martina80 Martina80

Martina80 je offline (nepripojený) Martina80

[quote=preboha;1024361]
Martina80 Pozri príspevok
call centrum MUSÍ byť schopné minimálne vyhodnotiť klientovu situáciu, a prejaviť záujem o riešenie ( napr."momentálne vám neviem odpovedať, ale zistím a ozvem sa"). Call centrum je v podstate tiež asistenčná služba klientovi. V uvedenom príklade klient vedel, kde nájde asistenciu, ale potreboval vedieť kto to zaplatí. Navyše každá asistencia má aj tak finančný limit 100 - 200 EUR, ktorý bol v takomto prípade absolútne nedostatočný...
Skúste si predstaviť, že ste v cudzej krajine, neovládate príslušný jazyk, a Vašou jedinou záchrannou nitkou je call centrum, a nezískate od neho nič...
Asistenčné služby v prípade škody na vozidle

Poisťovne sa navzájom odlišujú nielen cenami, všeobecnými poistnými podmienkami a reklamou, ale v poistení motorových vozidiel nesmierne dôležitými asistenčnými službami. Asistenčná služba môže pomôcť takto:
• príchod cestnej služby, opravu vozidla a odťah vozidla, ak došlo k poruche vozidla alebo vozidlo je po nehode nepojazdné, náklady za manipuláciu s vozidlom a za žeriav
• ubytovanie v núdzi pri nehode, poruche alebo pri odcudzení vozidla
• úhradu nákladov na cestu do miesta bydliska pri nehode, poruche alebo pri odcudzení vozidla
• uschovanie nepojazdného vozidla
• ďalšie služby v prípade trvalej nepojazdnosti alebo odcudzenia vozidla.

Príklad č. 1:
Pán Smolný havaroval pri Amsterdame v Holandsku a hoci mal uzavreté havarijné poistenie v Poisťovni Sľubotechna, nevedel sa pol dňa nikoho dovolať, nakoniec sa mu podarilo zastihnúť svojho agenta, ktorý ho kontaktoval s poisťovňou, kde sa nevedeli 4 dni rozhodnúť, či mu zaplatia odťahovú službu domov, pretože vozidlo bolo nepojazdné, prespal v hoteli na vlastné náklady, takisto telefónny účet asi 260 € si musel hradiť sám. Nakoniec vysvitlo, že poisťovňa nemá žiadnu asistenčnú službu.


Príklad č. 2:
Pán Veselý mal podobnú dopravnú nehodu v Belgicku a mal uzavretú havarijnú poistku v Poisťovni XY. Vytiahol kartičku s telefónnym číslom medzinárodnej asistenčnej služby, v telefóne sa mu ozval v jeho rodnom jazyku hlas operátora, ktorý mal len 3 otázky: Aké je číslo Vašej poistky ? Kde sa nachádzate ? Ako Vám môžeme pomôcť ? S prísľubom, že sa čoskoro ozve, zložil operátor telefón. Zavolal už o 10 minút a oznámil pánovi Veselému, že 15 km od miesta, kde sa nachádza, je odťahová služba, ktorá už vyštartovala a odvezie jeho auto do najbližšej opravovne. Pán Veselý si môže vybaviť nocľah v hoteli, ktorý mu bude preplatený do limitu presne zodpovedajúcemu poistným podmienkam.


Naozaj by som len rada poukázala , že to funguje . Nerobím reklamu žiadnej poisťovni, ale aj ľudia by sa mali informovať na čo majú nárok a načo nie a to už pri uzatváraní zmluvy . Naozaj v tom Tvojom prípade to bolo vysoko nepofesionálne . Nechcem sa hádať, ale viem, že na Call Centre robia aj ženy s 30 - ročnou praxou , vysokoškolským titulom, " namakané " v tejto profesii a robiť s toľkými ľudmi, nie vždy chápajúcimi a nie vždy v dobrej nálade a dookola im vysvetľovať postup ....je to naozaj niekedy ťažké. Toť vsio.
Naposledy upravil Martina80 : 21.04.09 at 21:40 Dôvod: doplnenie
0 0
Martina80 Martina80

Martina80 je offline (nepripojený) Martina80

[quote=preboha;1024361]
Martina80 Pozri príspevok
call centrum MUSÍ byť schopné minimálne vyhodnotiť klientovu situáciu, a prejaviť záujem o riešenie ( napr."momentálne vám neviem odpovedať, ale zistím a ozvem sa"). Call centrum je v podstate tiež asistenčná služba klientovi. V uvedenom príklade klient vedel, kde nájde asistenciu, ale potreboval vedieť kto to zaplatí. Navyše každá asistencia má aj tak finančný limit 100 - 200 EUR, ktorý bol v takomto prípade absolútne nedostatočný...
Skúste si predstaviť, že ste v cudzej krajine, neovládate príslušný jazyk, a Vašou jedinou záchrannou nitkou je call centrum, a nezískate od neho nič...
Samozrejme s týmto jednoznačne s Tebou súhlasím - CC je asistenčná služba pre klienta a mali by tam byť aj kvalifikované služby, ale sú situácie, kedy mu výšku preplatenia odvozu nevie len tak " z brucha " pracovník CC povedať, keďže kompetentný je v tomto prípade likvidátor, ktorý jediný môže o týchto veciach rozhodovať a pracovník CC mu môže akurát povedať tie limity a dať mu kontakt na asistenčné služby , kde ho usmernia / presne ako mu bolo vysvetlené pri uzatváraní zmluvy - ako v podstate všade inde, nielen v poisťovníctve /
Naposledy upravil Martina80 : 21.04.09 at 21:51 Dôvod: doplnenie
0 0
preboha preboha

preboha je offline (nepripojený) preboha

na tomto linku : http://www.sme.sk/c/3763389/juraj-le...-poisteni.html nájdeš krátku videoprezentáciu call centra, a ako bonus sa určite dobre pobavíš
0 0
Zita5 Zita5

Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac
Dnes o 10,00 hod. nám suseda narazila do odparkovaného auta . Cúvala z dvora a šup do nášho odstaveného MV.
Jedná sa o Volkswagen PASSAT rok výroby 2004 najazdené km: 132 000 km .
Vozidlo ukončilo lízing v decembri 2007. Poistené v Kooperatíve aj havarijná aj zákonná poistka , avšak tieto poistky sú na SZČO .
V 7/2008 vyradené z účtovníctva firmy na súkromné účely a odhlásené z DzMV , ale v technickom preukaze ešte stále je zapísaný ako vlastník SZČO ,okrem iného je plátcom DPH .
Na motorovom vozidle vzniklo poškodenie na ľavej strane vozidla:
zadný nárazník
zadný blatník
zadné dvere
predné dvere

Boli privolaní policajti , spravili záznam o škodovom priebehu . Na našu žiadosť nám nechceli ani poskytnúť Originál zápisu , aby som vo firme spravila kópiu .
Prítomná bola aj vinníčka nehody , ktorá vlastne má firemné MV , a je ako zamestnanec .

Zatiaľ sme sa bavili o tom , že škoda by mala ísť zo zákonnej poistky ALLIANZ jej zamestnávateľa .Ale to bolo len zatiaľ .......

Ako teraz prosím postupovať ? Poraďte ......je lepšie to žiadať zo zákonnej poistky zamestnávateľa vinníka nehody , alebo použiť na to moju havarijnú poistku/Kooperatíva/ s tým, že sa tam nahlási dotyčná ako vinník nehody .

Ako to teraz vlastne bude s výškou DPH , ktorú bude treba pri oprave zaplatiť ? Odpočet si uplatniť nemôžem , nakoľko vozidlo je vyradené pre súkromné účely a okrem toho som sa dozvedela , že vinníčka mi nie je povinná rozdiel škody neuhradenej poisťovňou uhradiť , nakoľko je to moja chyba , že nemám motorové vozidlo prepísané na seba .

Po prečítaní tejto celej témy obávam sa taktiež amortizácie .....čo môžem očakávať ?

Škodovú udalosť treba v pondelok nahlásiť do ALLIANZU , takúto info mi dali v mojej poisťovni Kooperatíva dnes .

Som nahnevaná na seba samú , lebo ja taký poctivec a pedant som prepis auta z IČO na R.č.stále pre zaneprázdnenosť odkladala .
Len zhruba čo tu odhali škodu neodborníci cca 60 000 Sk .


P.S. Ešte pripíšem , bola som vo firme a zrazu prišli za mnou susedia , že koho to vozidlo odstavené na ulici ..odpoveď naše ......a už mi stúpal tlak , že čo sa stalo , no potom sme vyšli na ulicu a zistila som čo sa stalo.
Po príchode policajtov som dokonca musela aj fúkať ........no povedzte je toto možné , ja pracujem vo firme , auto odparkované a ja som musela fúkať .Policajtovi vravím, že to nemyslíte vážne a on , že vážne pani , vážne . A ja mu na to , však ja ani nejazdím , len vlastním vodičský preukaz na MV jazdí manžel alebo synovia .Ale fúkala aj vinníčka . Že to je jeho povinnosť .
Naposledy upravil Zita5 : 09.05.09 at 12:29
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať