Stanko - a trváš na tom, že Tatra banka nikdy viac? Každá banka má svoje perličky. Môj syn si vybavoval internet banking v ČSOB, zobral si na to jeden deň dovolenky, lebo pracuje v inom meste a banku cez pracovnú dobu nestíha. Podpísal zmluvu a cez víkend chcel urobiť prevody. Čakal na sms správu a nič. Druhýkrát, tretí - správa nechodila. Išla som pozrieť zmluvu, či tam má uvedené správne telefónne číslo - a vidím - zmluva hybrid. Časť údajov na prvej strane zmluvy jeho, ďalšie údaje, adresa, bydlisko, telefón, OP, r.č. - nejakého inžiniera z Bratislavy. Tak som v pondelok zašla do banky, aby si nemusel brať znovu dovolenku. Slušne som pozdravila a slečne som oznámila, že idem kvôli synovej zmluve. Dáma na mňa spustila niečo v tom zmysle, že sa so mnou ani kľučky na dverách nebudú baviť a musí prísť on osobne. Mne je jasné, že musia prísť v prípadoch zmlúv majitelia účtov, aj som očakávala, že mi to povie, ale dá sa to povedať aj slušne a nie arogantne so zvýšeným hlasom. Nechala som ju dohovoriť a potom som jej slušne strčila pod nos ten zázrak, ktorý stvorila. A bosorka sa zmenila na skromnú popolušku. O chvíľu bolo všetko možné, spomenula si aj na zázračné slovíčka prepáčte, nehnevajte sa, ospravedlňujem sa, mrzí ma to. Urobila novú zmluvu a kľudne mi ju dala, aby som ju zobrala domov synovi podpísať.