Zavrieť

Porady

Ako urobit betonové potery čo najrovnejšie?

Ahojte.
Chcem si robit betonove potery do novostavby svojpomocne. Nie som uplny laik, ale poradte ako dosiahnut co najrovnejsi poter a dodrzat aj pozadovane vysky poteru? Mam si robit betonove "pätky", alebo len stahovat velkou vodovahou? Alebo nejaky iny lepsi postup?

Dakujem.

Na prizemi mi to vychadza hrubka cca 7cm a v podkrovi 5cm.
(Ak mate prehlad kolko asi beru murari len za vyrovnanie poteru za m2, tak napiste).
Usporiadat
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

alltracboy
skusal som namiesat beton 0-4 na betonovy poter, ale v miesacke mi to robilo take gulicky pieskocementove.. daju sa roztlacit, ale nieje to dobra praca. Kde je chyba? malo vody? strk - cement davam v pomere cca 1/3, vodu som pridaval tak aby vznikla mierne vlhka zmes ktora sa da ubit, ale nieje to take lahke.
postup opačný, najprv cementové mlieko a doňho postupne pridávať štrk
0 0
alltracboy alltracboy

alltracboy je offline (nepripojený) alltracboy

pavol54
alltracboy
skusal som namiesat beton 0-4 na betonovy poter, ale v miesacke mi to robilo take gulicky pieskocementove.. daju sa roztlacit, ale nieje to dobra praca. Kde je chyba? malo vody? strk - cement davam v pomere cca 1/3, vodu som pridaval tak aby vznikla mierne vlhka zmes ktora sa da ubit, ale nieje to take lahke.
postup opačný, najprv cementové mlieko a doňho postupne pridávať štrk