Zavrieť

Porady

očkovanie

Mám päťmesačnú dcéru, ktorá bola povinne očkovaná vo februári 2009 prvou dávkou proti pneumokokom a čaká nás druhé očkovanie (dávku)koncom marca. Po očkovaní dostala moja lekárka (pediatrička) z poisťovne informáciu, že je potrebné zaplatiť túto vakcínu (poisťovňa Dôvera) s čím nesúhlasím... Môžete mi poradiť ako ďalej? Nechcem prerušiť tieto dávky, ale nechcem ani zaplatiť túto vakcínu, pretože by som malú očkovať nedala, ak by to nebolo povinné!
Usporiadat
Téma je uzavretá.
JankaO JankaO

JankaO je offline (nepripojený) JankaO

Pohar Pozri príspevok
presne kvoli takýmto ludom som rozmyšlala či sem vobec písať!!!
a dopredu som prosíla takých ľudí aby nereagovali - čo už - môžem prosiť donekonečna!!
tak ešte raz PROSÍM ľudí ktorí mi nechcú užitočne pomôcť nech radšej nepíšu. VDAKA
Takže, keď dám link na odbornú radu, podporenú právnikmi a s presným postupom o ktorý si žiadala, tak som "presne takýto človek", kvôli ktorému...a ako "taký" nemám reagovať"??? Ľutujem, že som poskytla radu a končím.
3 0
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

Stanislav 1975 Pozri príspevok
pohar, ale všetci ti chcú poradiť,pomocť- len ty to nejako zvláštne berieš, ja neviem, tebe sa zdá,že asi všetcu sú proti tebe,alebo ako,hmhm
nie všetci...s tým nesúhlasím
pozri my sme vzoroví rodičia, lekárka nás chváli, doteraz všetko vzorovo absolvujeme....
to vás ani trochu nepohlo - všetky tie prípady vo svete....
vdaka že očkovanie sa stáva dobrovolným....
dúfam že naše druhé dieťa už bude len odporúčané na očkovanie!
0 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
Zhrnula by som:..... Pravidelné očkovania sú TBC , DI/TE/PE , proti detskej obrne , osýpkam a mumsu, rubeole,dnes dokonca deti majú aj očkovanie proti hepatitíde A (?) ... B sme doplácali ...
dostať hepatitídu- je dnes dosť ľahké - špinavé ruky sú naozaj rýchly prenos - darmo si deti na WC umyjú ruky, keď chytia kľučku na triede a šírenie môže začať- a povedzme si, že poškodenie pečene- do konca života na diéte- to by som ako očkovanie ponechala....
detská obrna? mamina sestra o 10r. strašia ju dostala hneď po narodení- mentálna retardácia sa už liečiť nedá - je trvalá .....- určite je to tiež veľmi dobré ak sa ako očkovanie ponechá
TBC- nuž môžeme dostať aj z nepasterizovaného mlieka od kravy čo má TBC.... od nedostatočne tepelne upravených vajec ( aj slepačie- vtáčie tbc je prenosné na človeka) , dokonca aj z prachu od holubov....tiež si myslím, že toto očkovanie má význam...
Diftéria- záškrt- prenos kvapôčkovou inf.keď si predstavím pevnepriliehajúce pablany na madliach a horúčkovitý stav a aj častú kombináciu so zápalom srdcového svalu... tiež toto očkovanie do z môjho pohľadu vhodné zachovať
Tetanus- ako som už raz napísala- tetanické kŕče pri ktorých postihnutý leží len na pätách a hlave- chrbtica v tvare luku- a sardonický úsmev-a záver smrť... aj toto očkovanie je naozaj osožné....
Pertusis- čierny kašel - vidieť moje dieťa ako sa pri kašľaní dusí až modrie - tiež by som radšej toto očkovanie absolvovala.....
Takto by som asi zhrnula veľmi kratúčko môj pohľad na povinné očkovanie, ktoré je zatiaľ - z môjho pohľadu zrušenie je krokom späť v rámci zdravia obyvateľstva.
3 0
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

Bionda Pozri príspevok
Zhrnula by som:..... Pravidelné očkovania sú TBC , DI/TE/PE , proti detskej obrne , osýpkam a mumsu, rubeole,dnes dokonca deti majú aj očkovanie proti hepatitíde A (?) ... B sme doplácali ...
dostať hepatitídu- je dnes dosť ľahké - špinavé ruky sú naozaj rýchly prenos - darmo si deti na WC umyjú ruky, keď chytia kľučku na triede a šírenie môže začať- a povedzme si, že poškodenie pečene- do konca života na diéte- to by som ako očkovanie ponechala....
detská obrna? mamina sestra o 10r. strašia ju dostala hneď po narodení- mentálna retardácia sa už liečiť nedá - je trvalá .....- určite je to tiež veľmi dobré ak sa ako očkovanie ponechá
TBC- nuž môžeme dostať aj z nepasterizovaného mlieka od kravy čo má TBC.... od nedostatočne tepelne upravených vajec ( aj slepačie- vtáčie tbc je prenosné na človeka) , dokonca aj z prachu od holubov....tiež si myslím, že toto očkovanie má význam...
Diftéria- záškrt- prenos kvapôčkovou inf.keď si predstavím pevnepriliehajúce pablany na madliach a horúčkovitý stav a aj častú kombináciu so zápalom srdcového svalu... tiež toto očkovanie do z môjho pohľadu vhodné zachovať
Tetanus- ako som už raz napísala- tetanické kŕče pri ktorých postihnutý leží len na pätách a hlave- chrbtica v tvare luku- a sardonický úsmev-a záver smrť... aj toto očkovanie je naozaj osožné....
Pertusis- čierny kašel - vidieť moje dieťa ako sa pri kašľaní dusí až modrie - tiež by som radšej toto očkovanie absolvovala.....
Takto by som asi zhrnula veľmi kratúčko môj pohľad na povinné očkovanie, ktoré je zatiaľ - z môjho pohľadu zrušenie je krokom späť v rámci zdravia obyvateľstva.
ved ponechať sa môže kľudne - môže byť odporúčané....
ved ten kto nechce byť zaočkovaný nech nie je, a je vystavený riziku že ochorie. a ten kto sa zaočkuje sa predsa nemusí báť tých chorých...Nie? ved je predsa chránený očkovaním! tak prečo potom to bátie? ved to očkovanie uchráni toho kto sa dá zaočkovať...ved na to slúži!
ale to tu môžme polemizovať aj rok...preto radšej čítam iné weby...tam aspoň nenarazím na podobné reakcie ako tu...
preto som sa opätovne poučila...radšej to nabudúce skúsim fakt už inde...
lebo tu keď sa ľudia pustia do niekoho koniec - a pritom som vopred prosila aby sa to nezvrhlo na takéto niečo ako áno/nie!
chcela som info - mám. ale bude sa tu stále riešiť môj postoj...
a ešte sama som neni definitívne rozhodnutá....
ale ked sa možem do niekoho obuť tak prečo nie! - to myslím na niektorých tu!
0 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
.. Pohar, prečo? Ja akceptujem, že nechceš, ja a ber, že vravím vážne bez sarkazmu, by som sa kľudne s lekárkou dohodla ....
Vôbec nie ako navážanie do Teba- čisto informatívne som uviedla nejaké info o chorobách , na ktoré je pre deti zavedené povinné očkovanie ... veď k tejto téme sa môže dostať aj niekto iní, kto bude hľadať informácie....
Ja som dokonca aj za to, aby sa očkovania platili- horšie však je, akoby sa potom vnímala opačná skupina - ak by ochorela ... vždy a všetko má dve strany a vždy budú dva tábory na všetko ako na očkovanie, tak na interupcie ... nikto nemusí súhlasiť s názorom iného , ale mal by ho akceptovať, že je to niekto , kto má na vec iný názor- ako aj ja akceptujem, že si proti očkovaniu- lebo si zachytila informácie , že to môže mať aj zlé následky - ... avšak aj v tomto prípade je to 50:50 zlé následky môže mať aj neočkovanie....a rozhodujeme nie o sebe, ale o druhej osobe - svojom dieťati .......
Osobne si myslím, že si vnímala niektoré názory , ktoré boli za očkovanie ako obúvanie... ale nevnímaj to tak, ber to ako vyjadrenie názoru - iného ako ten tvoj... zle ti tu určite nikto nechcel...
5 0
kukučka kukučka

kukučka je offline (nepripojený) kukučka

Pohár poradiť neviem, neviem čo by som robila na jej mieste, hoci by som ju v jej skoro rozhodnutí podporila. Chápem jej obavy, najmä ak už má zlú skúsenosť.
Pred pol hodinou som mala napísanú reakciu a zmazala som ju, teraz len napíšem, že hoci to neviem dokázať, myslím si, že je veľký rozdiel medzi "naším socialistickým" očkovaním a teraz. Je hrozné čítať o tom, čo všetko tie séra obsahujú, čítať o tom, ako sme hrozne podvádzaní. Radšej nepokračujem.
2 0
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

super stránka http://www.slobodavockovani.sk/
bola mi tu poradená - dakujem
odporúčam ju prečítať zainteresovaním do tejto diskusie...
poprípade iné weby s rizikami očkovania...
dúfam že skoro nastane u nás zmena v očkovaní, a každý si môžme za svoje dieťa rozhodovať hlavne SAMI!
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

Ako si mam ako laik vysvetlit rozne vysvetlenia od lekarov...?

Nekomentujem, nazor nech si urobi kazdy sam...
http://www.auria.sk/blog/ockovanie-zmysel-ci-nezmysel
http://www.mojevideo.sk/video/b5d5/o...akcinacia.html
http://www.markiza.sk/clanok-relacia...zit?offset=100
2 0
Nella_2 Nella_2

Nella_2 je offline (nepripojený) Nella_2

kukučka Pozri príspevok
Pohár poradiť neviem, neviem čo by som robila na jej mieste, hoci by som ju v jej skoro rozhodnutí podporila. Chápem jej obavy, najmä ak už má zlú skúsenosť.
Pred pol hodinou som mala napísanú reakciu a zmazala som ju, teraz len napíšem, že hoci to neviem dokázať, myslím si, že je veľký rozdiel medzi "naším socialistickým" očkovaním a teraz. Je hrozné čítať o tom, čo všetko tie séra obsahujú, čítať o tom, ako sme hrozne podvádzaní. Radšej nepokračujem.
Presne toto napadlo aj mne. Povinné očkovanie - to zavedené už za socializmu - určite nebolo zlé, skôr prospešné. Ale v dnešnej dobe, keď to skôr vyzerá na veľký boj farmaceutických firiem, kde má človek istotu, že v tej očkovacej látke nie je aj niečo, čo by tam nemalo byť?
Moje deti síce absolvovali všetky povinné očkovania (vtedy ešte neboli dostupné také informácie), ale proti chrípke a pneumokokom som sa už nedala nahovoriť.
2 0
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

arizona Pozri príspevok
Ako si mam ako laik vysvetlit rozne vysvetlenia od lekarov...?

Nekomentujem, nazor nech si urobi kazdy sam...
http://www.auria.sk/blog/ockovanie-zmysel-ci-nezmysel
http://www.mojevideo.sk/video/b5d5/o...akcinacia.html
http://www.markiza.sk/clanok-relacia...zit?offset=100
super príspevok
všetky linky sú zaujímavé - dúfam že si ich pozreli aj vyššie zainteresovaní!
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

Pohar Pozri príspevok
super príspevok
všetky linky sú zaujímavé - dúfam že si ich pozreli aj vyššie zainteresovaní!
Tie linky som nepridavala kvoli tomu, aby som niekoho presviedcala o mojej pravde. Ani nechcem utocit na tych,ktori ockovanie schvaluju. Asi mame kazdy narok na svoj vlastny nazor.

Pridala som to skor kvoli tomu,lebo si myslim, ze "bez vetra sa listok nepohne" ,ako sa hovori...
Ja som sa tiez zacala nad tymito vecami zamyslat,ked som citala vyjadrenia lekarov, ci inych odbornikov...preto je fajn, ze su tu rozne nazory, takze si kazdy moze vybrat
2 0
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

každopádne som rada že som si na webe našla super stránku kde je kopec reakcií rodičov ohladne očkovania...
a teda sa tam dá super diskutovať...mohla som ho objaviť skôr...čo už moja chyba - na chýbach sa človek učí
a nabudúce pojdem rovno na ten web, a nebudem tu zaťažovať ľudí...
samozrejme že človek čerpá aj z okolia - čuduj sa svete moji známi lekári nedávajú....
tak som rada že sa mám kde obrátiť - len ľutujem že som vôbec sem vložila príspevok...
už to asi nabudúce nespravím

pekný deň
Naposledy upravil Pohar : 14.04.11 at 15:58
1 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
.. Pohar- vidíš, mala si byť aktívnejšia a hneď menej pohodlná a nečakať , že tu nájdeš fundovanú odpoveď .. - Až som nepochopila, že za pomoc sa tu tí snaživí ( seba sem neradím), od Teba dočkali ( osr..ia plota ) -
...osobne si myslím, že niektorým tu poriadne krivdíš- najmä tým čo sa Ti snažili poradiť a zdieľali podobný názor ako Ty a neviem prečo mám pocit, že od počiatku si všetko vnímala ako rýpanie- každý príspevok mieril len tým smerom, ak niekto napísal opak toho, čo Ty si len zachytila - žiadne vzdelanie v oblasti zdravotníctva či veteriny nemáš. Nikto v Tvojom okolí neochorel po očkovaní - dokonca vraj aj Tvoja 11r. dcéra ešte po očkovaní nič nemala a ani žiadnu reakciu.... Rozhodnutie je vždy na Tebe.
Takže nabudúce dobrá rada odo mňa- viac mysli, než niečo urobíš- aby si to neľutovala a nemusela to tu potom demonštratívne prezentovať .
Poďakovanie odo mňa patrí všetkým tým, čo sa snažili pridať link a či radu z právneho hľadiska , pre niekoho, kto si nepremyslel svoje konanie...
Prajem naozaj všetko dobré a viac uvážlivých rozhodnutí... Veľa šťastia.
0 1
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

Bionda Pozri príspevok
.. Pohar- vidíš, mala si byť aktívnejšia a hneď menej pohodlná a nečakať , že tu nájdeš fundovanú odpoveď .. - Až som nepochopila, že za pomoc sa tu tí snaživí ( seba sem neradím), od Teba dočkali ( osr..ia plota ) -
...osobne si myslím, že niektorým tu poriadne krivdíš- najmä tým čo sa Ti snažili poradiť a zdieľali podobný názor ako Ty a neviem prečo mám pocit, že od počiatku si všetko vnímala ako rýpanie- každý príspevok mieril len tým smerom, ak niekto napísal opak toho, čo Ty si len zachytila - žiadne vzdelanie v oblasti zdravotníctva či veteriny nemáš. Nikto v Tvojom okolí neochorel po očkovaní - dokonca vraj aj Tvoja 11r. dcéra ešte po očkovaní nič nemala a ani žiadnu reakciu.... Rozhodnutie je vždy na Tebe.
Takže nabudúce dobrá rada odo mňa- viac mysli, než niečo urobíš- aby si to neľutovala a nemusela to tu potom demonštratívne prezentovať .
Poďakovanie odo mňa patrí všetkým tým, čo sa snažili pridať link a či radu z právneho hľadiska , pre niekoho, kto si nepremyslel svoje konanie...
Prajem naozaj všetko dobré a viac uvážlivých rozhodnutí... Veľa šťastia.
dovolím si odpovedať na tvoj príspevok:
v mojom okolí ochorel a to konkrétne môj manžel...(to len pre upresnenie)
dakujem za príspevok, súhlas ani nič podobné nedám....
a dúfam že téma sa už uzavrie..ja to tu už ani nesledujem....len ked mi príde mail...info o príspevku...už som na inom webe...a aj v kontakte s inými ľudmi - i v našom meste dokonca lekármi - čo neočkujú....hmmm prečo asi?
pekný zvyšok dňa a prajem obdobne to isté...
Naposledy upravil Pohar : 14.04.11 at 19:25
0 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
Tvoj manžel absolvoval detské očkovanie ? .. nerozumiem? to si neuviedla, ak máš zlé skúsenosti a nesúhlasíš- maj na to guráž a nedaj ani svoju dcéru!
Bi sa za svoje práva- ja by som to tak riešila, ja som dokonca aj staršiu dcéru - vtedy mala 7r. kedy mala ísť na príjem na operáciu- mne sa nezdal postup a ani diagnostikovaná diagnoza- vzala dieťa, papiere- podpísala som odmietnutie s hospitalizáciou na vlastnú zodpovednosť a bežala 45km do inej nemocnice - mala som "gule" to urobiť- lebo som svoje rozhodnutie považovala za správne a potvrdilo sa , že som sa nemýlila, nemala zápal slepého čreva, ale salmonelu!
Ja nepotrebujem ani od teba ani iných ani súhlas a ani nič - prezentujem svoj názor na vec s úplne chladnou hlavou, ja som poďakovanie myslela, pre tých čo Ti poradili - min. arizona sa dosť angažovala, ale aj iné poraďáčky.... a Tvoj postoj a tie reči okolo toho - na čo?
Ver, že všetci Ti prajeme naozaj len dobre! Veľa šťastia!
3 0
Pohar Pohar

Pohar je offline (nepripojený) Pohar

Bionda Pozri príspevok
Tvoj manžel absolvoval detské očkovanie ? .. nerozumiem? to si neuviedla, ak máš zlé skúsenosti a nesúhlasíš- maj na to guráž a nedaj ani svoju dcéru!
Bi sa za svoje práva- ja by som to tak riešila, ja som dokonca aj staršiu dcéru - vtedy mala 7r. kedy mala ísť na príjem na operáciu- mne sa nezdal postup a ani diagnostikovaná diagnoza- vzala dieťa, papiere- podpísala som odmietnutie s hospitalizáciou na vlastnú zodpovednosť a bežala 45km do inej nemocnice - mala som "gule" to urobiť- lebo som svoje rozhodnutie považovala za správne a potvrdilo sa , že som sa nemýlila, nemala zápal slepého čreva, ale salmonelu!
Ja nepotrebujem ani od teba ani iných ani súhlas a ani nič - prezentujem svoj názor na vec s úplne chladnou hlavou, ja som poďakovanie myslela, pre tých čo Ti poradili - min. arizona sa dosť angažovala, ale aj iné poraďáčky.... a Tvoj postoj a tie reči okolo toho - na čo?
Ver, že všetci Ti prajeme naozaj len dobre! Veľa šťastia!
vdaka za prianie...
manžel nie detské očkovanie....och viem chyba veľká zas u mňa!
prosím o prepáčenie...
ale každopádne vdaka za príspevok...a určite poriešime veci ako budeme cítiť čo najlepšie pre našu dcéru....každopádne som rada že som našla iné weby, a názory iných ľudí, určite takých s ktorými sa dalo debatiť..a to teda ich je viac... známych....ani som neverila koľké špičky u nás v meste neočkujú....podotýkam kapacity vo všetkých odvetviach....
pekný zvyšok dňa....
3 0
Brčo Brčo

Brčo je offline (nepripojený) Brčo

Mozno pomoze toto.Tiez zistujem informacie ako neockovat.V prilohe su kontakty:

Mnohi z Vas ma poznaju, ini o mne mozno poculi. Pre tych, ktori nevedia, kto som, kratko sa predstavim: volam sa Katka Bystricka, som advokatka a v ramci Slovenska som zodpovedna za legalne veci SCN, t.z., ze spolupracujem s misiami a zdruzeniami, ktorych cielom je sirenie LRH technologie (Cesta ku stastiu, CCHR, Slovensko bez drog, Mladez za ľuské práva a pod.).



Nazory na ockovanie, ci uz povinne alebo fakultativne, su velmi rozporuplne a zacina sa na mna obracat stale viac ludi, ktori nechcu dat seba alebo svoje DETI ockovat. Mozno to nie je prave Vas pripad, ale mozno ste sa o tejto teme rozpravali s priatelmi alebo najblizsimi a rozmyslali nad moznostou odmietnut ockovanie.



Mnohi ma poznaju ako odporcu ockovania a od kedy som si nastudovala data tykajuce sa ockovania, nedavam ockovat nikoho vo svojej rodine.



Vzhladom na spolocensky dopyt po analyze a informaciach o sankciach vyplyvajucich z odmietnutia ockovania som s mojim timom v praci spracovala prilozeny subor. Pre mnohych z Vas bude v texte mozno viacej nepochopenych slov, analyza nie je pisana pre siroke publikum. Snazila som sa preto vyznacit najdolezitejsie udaje cervenou farbou.



Mozno Vam tato kratka (pre pravnikov je vacsina listov pod tri strany kratkaJ )informacia v buducnosti pomoze. Ak si potrebujete doplnit informacie ohladom ockovania, zakladne najdete na www.rizikaockovania.sk .



Ak by ste v buducnosti mali problem kvoli odmietnutiu udelenia suhlasu na ockovanie, rada Vam pomozem. Nebudete jedini. Poznam viacero pripadov, kedy lekari naozaj nahlasili rodicov na priestupkove konanie. Ak vsak budete mat dostatok dat a budete rozumiet tomu, preco je ockovanie velkym rizikom, lekari a „odbornici“ na uradoch Vas nechaju na pokoji a nebudu pokracovat v priestupkovom konani. Ten jeden pripad z 1.000 radsej nechaju tak. Obavaju sa vacsej medializacie rizik a to je pre nich hrozba. Tieto informacie uvadzam na zaklade konkretnych pripadov, s ktorymi som sa stretla v praxi.



Prajem Vam krasny slnecny vikend.





Katka







JUDr. Katarína Bystrická
advokátka
1 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Brčo Pozri príspevok
Mozno pomoze toto.Tiez zistujem informacie ako neockovat.V prilohe su kontakty:

Mnohi z Vas ma poznaju, ini o mne mozno poculi. Pre tych, ktori nevedia, kto som, kratko sa predstavim: volam sa Katka Bystricka, som advokatka a v ramci Slovenska som zodpovedna za legalne veci SCN, t.z., ze spolupracujem s misiami a zdruzeniami, ktorych cielom je sirenie LRH technologie (Cesta ku stastiu, CCHR, Slovensko bez drog, Mladez za ľuské práva a pod.).



Nazory na ockovanie, ci uz povinne alebo fakultativne, su velmi rozporuplne a zacina sa na mna obracat stale viac ludi, ktori nechcu dat seba alebo svoje DETI ockovat. Mozno to nie je prave Vas pripad, ale mozno ste sa o tejto teme rozpravali s priatelmi alebo najblizsimi a rozmyslali nad moznostou odmietnut ockovanie.



Mnohi ma poznaju ako odporcu ockovania a od kedy som si nastudovala data tykajuce sa ockovania, nedavam ockovat nikoho vo svojej rodine.



Vzhladom na spolocensky dopyt po analyze a informaciach o sankciach vyplyvajucich z odmietnutia ockovania som s mojim timom v praci spracovala prilozeny subor. Pre mnohych z Vas bude v texte mozno viacej nepochopenych slov, analyza nie je pisana pre siroke publikum. Snazila som sa preto vyznacit najdolezitejsie udaje cervenou farbou.



Mozno Vam tato kratka (pre pravnikov je vacsina listov pod tri strany kratkaJ )informacia v buducnosti pomoze. Ak si potrebujete doplnit informacie ohladom ockovania, zakladne najdete na www.rizikaockovania.sk .



Ak by ste v buducnosti mali problem kvoli odmietnutiu udelenia suhlasu na ockovanie, rada Vam pomozem. Nebudete jedini. Poznam viacero pripadov, kedy lekari naozaj nahlasili rodicov na priestupkove konanie. Ak vsak budete mat dostatok dat a budete rozumiet tomu, preco je ockovanie velkym rizikom, lekari a „odbornici“ na uradoch Vas nechaju na pokoji a nebudu pokracovat v priestupkovom konani. Ten jeden pripad z 1.000 radsej nechaju tak. Obavaju sa vacsej medializacie rizik a to je pre nich hrozba. Tieto informacie uvadzam na zaklade konkretnych pripadov, s ktorymi som sa stretla v praxi.



Prajem Vam krasny slnecny vikend.





Katka







JUDr. Katarína Bystrická
advokátka
To je nejaká sektystická reklama-moc by som takým sektám neveril...
1 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
Ja som tiež o nikomu takom nepočula, ale dobre je -mám výhrady ku kričaniu - zvýraznením písmenám- že si tu môže Pohar nájsť konečne to čo hľadala- len ona má už iných ľudí na diskusiu ....
.., je zvláštne Katka- že si sa ozvala až teraz - mohla si zvýšiť kredit pre Poradu , že tu nie sú len diletanti....
0 1
Brčo Brčo

Brčo je offline (nepripojený) Brčo

takze ak ma niekto iny nazor,treba ho upalit ako v stredoveku
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať