Ok, nefakturovalo sa presne podľa zmluvy, ale zakaždým sa fakturovali štvrťroky. Takže aj obdobie 12/10-2/11 by sa malo brať ako štvrťrok. A nie rozkúskovať to na 1 mesiac a 2 mesiace.
Ja teda ostávam pri tom názore, aký som uviedla predtým, že ak nezaplatili v r.2010, nebolo možné v zmysle platného zákona o DPH v r.2010 vystaviť faktúru za 12/10-2/11 s dátumom dodania v r.2010.
Nemenila by som už vystavenú faktúru, ktorá je s dátumom dodania 28.2.11. Nemajú podľa mňa dôvod, aby to žiadali rozdeliť na mesiace len preto, že sa zmenila sadzba DPH. Poslala by som im tú faktúru späť s listom, že zmluvne dohodnuté je fakturačné obdobie štvrťrok a že faktúra je vystavená v súlade s platným zákonom o DPH aj v r.2010 aj v r.2011. Ak to pošlú zase späť, vrátila by som ju zas. Neviem, ako dlho sa dá vracať si hore dole faktúru poštou.
Skúsiť ich prípadne osloviť telefonicky či mailom a opýtať sa ich, z akého dôvodu žiadajú inú faktúru? V čom majú oporu? V zmluve? V zákone?