Zdravím,
potrebovala by som poradiť.
Objednávala som si veci z internetovej stránky sportdirect.com,keď som chcela ísť platiť cez paypal(všetko prebehlo dovtedy OK) mi na konci vyhodilo,že došlo k chybe. Tak som to skúsila ešte raz,ale vyhodilo mi to isté (presné znenie chyby si nepamätám). Myslela som si,že je možná chyba v tom,že tam mám nastavený nejaký limit, ktorý ma nepustí ďalej (platila som 408 libier).
Tak som si otvorila svoj paypal účet a na ňom som zistila, že mi tieto platby boli odpísané 2 krát...
, sú v procese pending. Ale,žiadny e-mail od sportdirectu na mojom maily nie je,ani na účte po prihlásení na ich stránke. Pochopila by som teda tak, že objednávka im nebola odoslaná?
Na mojom bankovom účte sú tie peniaze tiež neni zablokované...
Teraz neviem čo mám robiť, či mám objednať ešte raz tovar a znovu prejsť celým procesom,ak to pôjde.Či sa dajú tie platby zrušiť, podľa toho čo som čítala na paypal,tak som pochopila,že nie. Neviem,musí to sportdirect tú platbu nejako odobriť,až potom bude odrátaná?Alebo sa po tých 45 dňoch sama zruší ak ju neodobrí?Čo mám teraz robiť?Je to dosť peňazí a nerada by som o ne prišla nejakých spôsobom....alebo mám začať ten dispute?Niekde som to čítala....len neviem či sa to dá použiť aj na tento problém.
Poradíte mi čo by ste robili vy?Ako postupovať?
Budem Vám veľmi vďačná!!!