Potreboval by som nejako nasmerovať na časť zákona, ktorá hovorí o nasledovnom:
Manželka kúpila v obuvi
John Garfield dva páry topánok v
akcii 1+1, t.j. drahšie sa platia v plnej cene a druhé za 1 EUR. Tie lacnejšie sa po týždni nosenia úplne rozpadli. Pri pokuse o reklamáciu nám v predajni povedali, že nám teda to 1 Euro vrátia
Zostali sme takí zaskočení, že nám vôbec nenapadlo že je to úplná hlúposť, veď je to akokeby som chcel kúpiť auto a predajca mi povie, že ak kúpime u neho tak nám dá klimatizáciu do auta zadarmo. Tá sa pokazí a keď ju prídem reklamovať povie mi že mi teda to symbolické 1 Euro za klimatizáciu vráti...
Ako sa ako zákazník môžem brániť proti takémuto triku? Môžem argumentovať tím, že súčasťou obchodnej ponuky boli dva páry, teda sa musí pristupovať k obom párom ako k jednej reklamácii?
P.S.
Po krátkom prieskume na inete som zistil, že takýchto napálených zúfalcov firmy John Garfield je na Slovensku riadna kopa.