Zavrieť

Porady

Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    D.Halas je offline (nepripojený) D.Halas

    D.Halas
    Dobry den,

    okrem vseobecnych rad, ktore su platne u kazdeho e-shopu a da sa ich na internete najst skutocne vela, maju obchody s oblecenim jednu specifikum.
    Ludia si casto objednaju oblecenie a po vyskusani ho vratia bez udania dovodu. Deje sa to samozrejme aj v inych oblastiach, ale percentualny pomer je u obchodu s oblecenim najvyssi. Nie je to nic likvidacne, ak naklady na vrateny tovar premietnete do cenotvorby.

    Dantess je offline (nepripojený) Dantess

    Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac Dantess
    -nájdi si dobrých dodávateľov. toto je pre maloobchod veľmi dôležité
    -nepodnikaj taktikou najnižšej ceny, lebo to nebude biznis, ale trápenie sa
    -pre výber eshopu si vyber firmu, ktorá má veľa kladných referencií
    -prečítaj si knihy o podnikaní, aby si mohol preraziť a aby ťa to uživilo

    Neviem aké rady, alebo nápady očakávaš, ale nikto to za teba nespraví.

    Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

    Dáša_
    D.Halas Pozri príspevok
    Dobry den,

    okrem vseobecnych rad, ktore su platne u kazdeho e-shopu a da sa ich na internete najst skutocne vela, maju obchody s oblecenim jednu specifikum.
    Ludia si casto objednaju oblecenie a po vyskusani ho vratia bez udania dovodu. Deje sa to samozrejme aj v inych oblastiach, ale percentualny pomer je u obchodu s oblecenim najvyssi. Nie je to nic likvidacne, ak naklady na vrateny tovar premietnete do cenotvorby.
    Nielen vrátený tovar, ale tieto obchody majú aj veľa neprevzatých dobierok. Obzvlášť, keď sú cieľovou skupinou mladí ľudia.
    Hovorím z praktickej skúsenosti.

    Atomer.sk je offline (nepripojený) Atomer.sk

    Systém na tvorbu eshopov a web stránok. ...viac Atomer.sk
    Nejake rady?
    Spytaj sa konkretnejsie, a budu aj konkretne rady. :-)

    tobias68 je offline (nepripojený) tobias68

    tobias68
    napriklad či je lepšie robiť športove oblečenie , alebo značkove oblečenie, alebo skor niečo lacnejšie a dostupnejšie

    Dantess je offline (nepripojený) Dantess

    Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac Dantess
    tobias68 Pozri príspevok
    napriklad či je lepšie robiť športove oblečenie , alebo značkove oblečenie, alebo skor niečo lacnejšie a dostupnejšie
    Pomocou google analytics si môžeš pozrieť mesačnú vyhľadávanosť rôznych výrazov. Ak má trebárs športové oblečenie 20 000 a značkové oblečenie len 5000 tak je to jasné ktorým smerom sa vybrať. Ale vo všeobecnosti platí, že čím vyšší výber, tým viac nákupov. Hlavne kôli SEO a long tail. Môžeš sa ale zameriavať len na konkrétnu značku oblečenia a o nej vedieť všetko a byť v jej predaji najlepší. Ciest je mnoho, hlavne nech to ale nieje "hurá predaj" teda že zaradíš všetko možné do ponuky ani nevieš prečo... Potom to stratí koncept a originalitu.
    Dantess Pozri príspevok
    Pomocou google analytics si môžeš pozrieť mesačnú vyhľadávanosť rôznych výrazov. Ak má trebárs športové oblečenie 20 000 a značkové oblečenie len 5000 tak je to jasné ktorým smerom sa vybrať. Ale vo všeobecnosti platí, že čím vyšší výber, tým viac nákupov. Hlavne kôli SEO a long tail. Môžeš sa ale zameriavať len na konkrétnu značku oblečenia a o nej vedieť všetko a byť v jej predaji najlepší. Ciest je mnoho, hlavne nech to ale nieje "hurá predaj" teda že zaradíš všetko možné do ponuky ani nevieš prečo... Potom to stratí koncept a originalitu.
    V tom tvojom pripade ktorym smerom ty navrhujes sa vybrat? 20 000 ci 5 000?

    Dantess je offline (nepripojený) Dantess

    Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac Dantess
    loktibrada Pozri príspevok
    V tom tvojom pripade ktorym smerom ty navrhujes sa vybrat? 20 000 ci 5 000?

    To bol len príklad a čísla niesu reálne. Treba si to premyslieť aký rabat máš na akom oblečení, atď atď. Taktiež môže byť, že pri veci, ktorá má hľadanosť 20 000 je 20konkurenčných obchodov a pri tej 5000 len 2. Samozrejme to sú všetk očísla od brucha. Treba si sadnúť k analytics a všetko si prepočítať.

    dobry den chcel by som si založiť intenetovy obchod s oblečenim..nejake rady ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.