Zavrieť

Porady

Dovolenka - Chorvátsko

ahojte..chcem sa spytat, ktoré z týchto oblastí Chorvátska by ste doporucovali pre mladý pár? Nie sme velmi diskotékychtiví, skôr nám ide o oddych, a spoznávanie krajiny, mozno nejaké pamiatky (trošku),a tiež nie o velmi preplnené pláze, no radi by sme pekné ubytko. Ide o tieto oblasti:
Ostrov Pag, Biograd na Moru, Ostrov Krk, Vodice a Primošten. Ktorá sa Vám najviac pozdáva?
Usporiadat
mariana11 mariana11

mariana11 je offline (nepripojený) mariana11

Mne sa v Chorvátsku najviac páčilo v Popoviči . Od Dubrovníka asi 20km na juh. Kto chce kľud a málo ľudí na pláži - ako stvorené.

1/1
6 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

Tak sa lucim, zajtra v noci ideme, krasnych 14+? dni v Chorvatsku, predpoved je tiez dobra.
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

Ak by chcel niekto do Tucepi od pondelka- poskytnem kontakt na ubytko 20 m od plaze za dobru cenu.
GABAZ GABAZ

GABAZ je offline (nepripojený) GABAZ

Alaya, normalne ti zavidim. Ja som tento rok hladala nieco na severe, nic sa mi nepodarilo najst. Nakoniec som hladala aj nizsie, mala som rezervovany pekny apartman na Ciove cez Grigoriho a nakoniec sme nemohli vycestovat kvoli robote - neocakavane pracovne povinnosti.
A to mam 34 dni dovolenky, ktoru neviem, kedy vycerpam. Prajem krasnu dovolenku.

Remeselník,stavbár.
Som sa práve vrátil z Istrie.Nenormálna dražoba.Za čo tý chumaji chcú toľko peňazí neviem.More smradlavé ,pláže samý beton , šutre ,do mora len na vlastné nebezpečie podvrtnutia členkov na kameňoch ,"pláže"sa čudujem že to vôbec nehanbia takto nazvať ,bez kúska tieňa stromov .Vedel som ,že je to na istrii drahšie ,ale to čo tam dokazujú miesny podnikatelia hlavne okolo jedla reštaurácií ,je nenormálne.Obed (pečená ryba ) pod 40€ sa nedal zohnať,blbá pizza tenká ,že tenšia sa už nedá urobiť nič moc chute ,pod 12 € nešla.Možno som mal smolu ,alebo sa mi to len zadalo ,ale miestny obyvatelia dosť nevrlý ,neochotný .Predávať karlosračko za 3€ rajčiny za 3,5€,paprika 3,2€ .Síce som dlhšie nebol v Chorvácku ale úplne mi to Chorvácko znechutilo.Napíšem blog a sprostými slovami na HR asi nebudem šetriť.V porovnaní s Gréckom či už ceny ,alebo služby neporovnateľné.Istria je jedna veľká katastrofa.Týždňová dovolenka (2+1 osoby) v HR nás stáli takmer toľko čo 2 týždne v GR 3+1,a to sme v Grécku za 2 týždne nič nevarili a v HR sme ledva žuli tie polosuché žemle salámi a konzervy.
Ešte šťastie že som tam nešiel ani kôli ich moru ale kôli Benátkam .Tie ma nadchli sú nádherné úchvatné presne také ,aké som si ch predstavoval.
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
220870 Pozri príspevok
No ale keď si chcel vidieť Benátky, mal si ísť napr. Lido di Jesolo, Bibione, Caorle, Lignano Sabbiadoro
salsa salsa

salsa je offline (nepripojený) salsa

Nečudujem sa , že je tam málo ľudí , ale miesto je to čarovné pre oddych , ale asi nie pre tých čo chodia na barlách.

Rozalka Pozri príspevok
Taliansko a Taliani ma nezaujímajú.Bibione považujem za turistickú katastrofu.Istriu dosť vychvaľovali myslel som ,že tam aspoň čosi bude .Ale total ma sklamala.Obyčajná unudená díra.Cesta katamaránom ,ktorý doslova letel nad vodou bol vynikajúci zážitok .
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

220870 Pozri príspevok
Ono to trocha myli, Chorvati uvadzaju pri rybe vzdy cenu za kg, takze nakoniec platis za porciu iba cca 15, + nekjaky ten krumpir k tomu...
pivko pivko

pivko je offline (nepripojený) pivko

Farang
Lebo si mal ísť do DALMÁCIE LÁSKA MOJA
A v Makarskej na lodi Makarski Jadran Skuša na žaru 40 Hrk a piza , čevapi cca 35 Hrk ta neznam kde si bol.
GABAZ GABAZ

GABAZ je offline (nepripojený) GABAZ

220870 Pozri príspevok
Na Istrii som nebola, tak nemôžem posúdiť. Len keď už chce niekto porovnávať náklady na dovolenku na Istrii s Gréckom, tak treba porovnať komplexne. Grécko je snáď ešte raz tak ďaleko ako Istria - takže čo sa neminie v Grécku na strave, minie sa na dopravu. Čo sa týka Chorvátska, minulý rok sme boli na Pagu, čo je porovnateľne ďaleko ako Istria a ceny tam boli prijateľné. More krásne čisté, pláže kamienkové, pieskové.

živnostník remeselník
220870 to vymákol, včera bola na Istrii fajna búrka, my sme boli večer v Trogire a tam už došli len dozvuky a dnes v Omiši dobre pofukuje ale na slnku je teplo, domáci ide s nami ráno na trh kúpiť čerstvé ryby a nejaké lignje, tie nám so ženou pripraví a večer ugriluje, pred chvíľou sme si užili kopu srandy vo vlnách, ktoré tu sú málokedy...Dalmácia je super!

GABAZ Pozri príspevok
Napíšem o tom obšírnejšie.Teraz len v skratke.HR Istria 790km /11,5 hod celkom cca 120€ na benzín .Ubytovanie porovnateľné draho 65€/deň aj podobnej kvality ako v GR nenormálne drahé dialnicé,neviem presne ale asi 30€ tam a 30 späť, 100km pred Záhrebom až po Rieku priemerná rýchlosť na dialnici okolo 50km/hod. Pri Záhrebe sme stáli na mýtnici vyše hodinu.
Ak to porovnám z Gréckom tak na Chalkidiki je to 1350km dve nádrže benzínu čo je cca 150€ + dialničné poplatky SRB a Macedónsku spolu asi 15€ (3x toľko kilometrov ako v HR)za 14 hod som v GR.Celkom GR 150+15=165€,HR 120+30=150€.Rozdiel v cene sa mi vrátil na jednom obede pre jednu osobu hneď v prvý deň.Ak si zrátam že som v čistučkom mori na pieskovej nie betónovej pláží o polovicu lacnejšie stravovanie ,ako v HR (ja sa nechodím na dovolenky koštovať konzervy) slušný obchodníci nie namyslený ,ako v HR Istria,max úslužný a ochotný domáci kdekoľvek na ulici kúpite Gyros ,palacinky od výmyslu sveta ,nemusím ísť do reštaurácie na 40€ obed ,ten stál v GR do 20€ kvalitné pečivo (skôr podobné nášmu ,ako HR suchárom) tak nieje absolútne o čom rozmýšľať.Kameňov a betonu si užijem v práci až ,až.Šmiklavé kamene obrastené riasami zatuchlé more ,som sa tak zdrbol na kríže len pár cm od špicatého kameň ,že ma prešlo celé HR.
Len pripomeniem ,že precestoval som skoro celú Dalmáciu tá bola vcelku ok.Na porovnanie fotto Chorváckeho betonu a pláže v Grécku.
Naposledy upravil 220870 : 27.08.12 at 16:38
Pláž kameň.jpg
pláž kamene.jpg
1/1
1 0

Remeselník,stavbár.
Istria keď sme odchádzali bola v plameňoch tak snáď im to aspoň zahasilo ohne.Bol tam vydaný zákaz polievania záhrad ešte katastrofálnejšie sucho ako u nás.Šetrili vodu na požiare všetka vegetácia okrem borovíc úple suchá.
Naposledy upravil 220870 : 27.08.12 at 16:40
pivko pivko

pivko je offline (nepripojený) pivko

Farang
Tak u mňa je poradie jednoznačné - Thajsko - Turecko - Chorvátsko a Grécko je tak ďaleko že nedovidím. Špina , na pláži muchy osy včely a kadejaká háveď.40 Eur je cca 300 Hrk koľko vás bolo na tej večeri ?V Makarskej večera pre 3+fľaša graševiny do 200 Hrk v pohode.
Piza Tučepi s pršutom v Tučepoch na rive 35 Hrk = fantázia
V Makarskej pri detskom ihrisku na pláži Donja Luka pivo 10 Hrk , čevapi 10komad 30 Hrk , sve jeftino.
A keď Istria tak jedine Rovinj.
Naposledy upravil pivko : 27.08.12 at 18:30

Remeselník,stavbár.
Ako som písal mne je ukradnuté HR zaujímali ma len Benátky.Len ma prekvapila tá obrovská dražoba.Evidentne prispôsobená Talianom a Nemcom.Blbý obed v Novohrade pizza + špagety + 1,5 l coca-coly 235 veveričiek.Pivo ak sa tá sračka dá nazvať pivom pod 3 € nebolo aj tak by som ten sajgon musel vyliať karlosračko je urážka piva,nie pivo.40 € čiže 300 veveričiek pýtali za pečenú rybu(1kg) úplne všade jedna porcia z oblohou vychádzala cca 37-40€.V dalmácii normálna cena 20 € .Nechcem nadávať na celé HR ,ale na Istriu.Ani v Benátkach v pouličných reštauráciach nebola tak drahá.
Nokerla Nokerla

Nokerla je offline (nepripojený) Nokerla

220870 Pozri príspevok
Ja som bol v kempe pri Poreci....pizza v Rovinj 6€ (normalna pizza Hawai). Pivo Laško 1,9€. Chlieb uplne v pohode za 1€....ziadny suchar.
deli. deli.

deli. je offline (nepripojený) deli.

Z Chorvátska sme sa vrátili pred týždńom. Boli sme cca 10 km od Zadar-u. Všetko Ok, dovolenka vyšla, ako sa patrí. My sme uprednostnili cestu cez Slovinsko (týždńová diaľničná známka 15€ a keďže sme šli na 9 dní, tak 15 € krát dva), lebo je to časovo rýchlejšie, vyrazili sme okolo 8.30 zo SK a okolo 13.30 sme boli tam. Ubytko 60€/noc, bungalov cca 30 m od mora vydušnou čiarou, pešo cca 100 m. Dali sme si poradiť, všetko sme platili kartou, čo sa dalo. Benzín, cestarina, nákupy v supermarketoch. Plus ďalšiu hotovosť sme vyberali z bankomatov. Zmrzlina-sladoled kopček 7 kuna, pizza stredne veľká a veľmi chutná 35-40 Kn, ceny o niečo vyššie ako u nás. Oni Chorváti samozrejme že sa snažia na turistoch zarábať, koľko vládzeme uniesť. Preto uprednostňujú nemeckých, talianskych turistov. A aj tak sú tam všade Česi a Slováci. Najprv chceli od nás za noc 75€, nakoniec povedali, že aj za 60... No čo ma fakt zarazilo, bol bufet na konci plitvických jazier. Trochu som to podcenila a pre našu 4-člennú rodinu som vzala len jednu 1,5 l fľašu vody. Tú sme vypili a na konci túry sme už boli takí smädní, že sme si kúpili jednu fľašu 1,5 l vody. Cena? 27 Kn (v bežnom chorvátskom supermarkete je cena 5,50-6 Kn).... takže Vám odporúčam, keď pôjdete na plitvické jazerá, zoberte si viac vody ako ja... Inak vstupné na jazerách je pre dospelú osobu 110Kn, pre deti od 7 rokov 90Kn, parkovanie 7 kn/hod.
Inak more v Petrčane, Punta skala (lebo tam sme boli) náááádherne čistulinké, i keď trocha studenšie ako v neďalekom Nin-e. Údajne je tu najčistejšie more v Chorvátsku (neviem posúdiť, lebo to tvrdil môj malý syn po internetovom "brázdení"). Ale stálo za to, pretože sa v ňom dalo krááásne potápať, množstvo rybičiek, krabov. Pláž štrková, z oblých kamienkov, manžel a syn si kúpili "obuv do vody", odporúčam kúpiť už tu, na Sk, lebo opäť na tom zarábajú, ako sa dá.
Naposledy upravil deli. : 02.09.12 at 13:32

živnostník remeselník
Tóno, ty si nebol v Istrii na pláži ale na rybárskom pobreží s mólami, včera sme boli na otoku Brač v meste Bol na pláži Zlatni rat-veľmi slušná úroveň aj keď masérske služby pod stanom od 28 € si asi nedoprajem, teraz sme našli zopár štrkových pláži pod borovicami popri odpočívadlách medzi Omišom a Makarskou, sú to malé, nečistené, neoficiálne fleky hlavne pre domácich a turistov so psami, my sme tu ale hlavne kvôli moru a to je čisté a kľudné v závetrí rôznych pobrežných výbežkov.

živnostník remeselník
pekná dvojpláž, rozdelená storočným mólom, ktoré funguje ako vlnolam, vysypaná drobným štrkom, ktorý je určite príjemnejší ako piesok, hlavne v šatách a aute...
staré mólo.jpg
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať