No dnes ma zase nas*al T-debil! Mám len Easy (nevolám veľa, je to len pre prípad núdze) - posielal som synovi SMS (tri slovíčka) - na oranžových. Odoslal som správu - prišla SMS o spoplatnení správy, 5min.- prišla SMS o spoplatnení správy, 7min - prišla SMS o spoplatnení správy, 5min. - prišla SMS o spoplatnení správy, 8min. - prišla SMS o spoplatnení správy. Teda celkom prišla SMS o spoplatnení správy 5x a zakaždým ubudlo z kreditu 0,1136€ - teda 0,59€! za 1 správu.
Takže idem na ten T-debil, reku reklamácia. V T-debile o mne nemali ani šajnu - len číslo je použité (a to mám číslo odkedy začínali). Preregistrácia - aby o mne vedeli. Riešime reklamáciu a pani mi vraví, že možno telefón poslal 5 správ za sebou. Ukazujem jej, že bola odoslaná len jedna správa, ale 5x spoplatnená. Vraj, aby som zistil, koľko správ príjemca dostal. Volám synovi a pýtam sa, koľko SMS dnes dostal - odpoveď - žiadna neprišla (2 hodiny po odoslaní).
Pani mi vraví, že sa to niekde asi zdržalo - ale mne je prd platné, že sa zdržalo, keď prachy za to zobrali, ale službu neurobili.
Nakoniec prijala reklamáciu, no ja som im oznámil, že ak toto nevyriešia - idem ku konkurencii (i keby som mal platiť T-debilu skoro 8€ za prenos čísla).
A rozmýšľam, či nepodať podnet TÚ na T-debile a ich viacnásobné spoplatňovanie služby. To isté i SOI (ale až po reklamácii).