servistn: porovnávať STK (už to tu bolo niekoľkokrát) s servisnou prehliadkou ERP sa mi zdá, slušne povedané, za vlasy pritiahnuté! Ak mám auto v zlom technickom stave, ohrozujem tým nie len svoj život, ale aj životy iných, čo sa o ERP nedá povedať, či? Za správny chod ERP je zodpovedný jej majiteľ a len on sa zodpovedá za chyby, ktoré si spôsobil jej nesprávnou prevádzkou. A ak raz zákon stanovuje prehliadku najneskôr do piatich rokov, nechajte to, prosím na živnostníkov, ako sa s tým vysporiadajú. Veď každý z nás vie, že ak má nejaký problém s pokladňou, musí navštíviť servis.A náklady na chod firmy má každý živnostník, a nie malé, ale to neznamená, že to budem zneužívať, alebo využívať pri stanovovaní cien. "Problém" je podľa mňa v tom, že pokladne, ktoré máme na trhu sú v podstate bezproblémové, tak s tým treba niečo "robiť" !