Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
zdravim,
dna 17.12.2013 som si kupil vanu. Dna 18.12.2013 pri montazi som zistil ze je dereva. Ochrana folia ostala neposkodena. Ked som prisiel v ten den ku predajcovi mi predajca oznamil ze mi tovar nemoze vymenit ani mi nemoze vratit peniaze. jedina moznost je ju reklamovat a cakat 30 dni. Podla jeho skusenoti mi ju nezreklamuju lebo ze som si mal tovar skontrolovat pri preberani tovaru. Ja som tovart prezrel bez toho aby som odstranovaj kartony pod ktorymi bola poskodene...skuste mi niekto prosim vas poradit ze co mam robit ĎAKUJEM
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Nech predajca nevymýšľa - uplatni normálne reklamáciu, on ju MUSÍ prevziať - inak - do 6 mesiacov odo dňa kúpy sa reklamovaná závada považuje za výrobnú vadu. Ak odmietne prijať reklamáciu - oznám SOI - potom on bude inak pískať a tancovať, až pokutu vyfasuje.
Záleží od toho aká je to firma , ale z osobnej skúsenosti môžem povedať len jedno. Treba trvať na svojom, a ak hovoríš iba z predajcom, nechaj si zavolať vedúceho smeny alebo obchodu a najlepšie to riešiť pri vstupe do obchodu a dosť nahlas.
Naposledy som takto riešil umyvadlo v Merkry Markete. Nepočul som nič iné len - nedá sa , nemôžem , 30 dní reklamácia aťd... Neprešlo ani 10 min. a už som odhádzal z novým umývadlom a želaným pekného dňa od vedúceho obchodu.