Zavrieť

Porady

kupil som deravu vanu

zdravim,
dna 17.12.2013 som si kupil vanu. Dna 18.12.2013 pri montazi som zistil ze je dereva. Ochrana folia ostala neposkodena. Ked som prisiel v ten den ku predajcovi mi predajca oznamil ze mi tovar nemoze vymenit ani mi nemoze vratit peniaze. jedina moznost je ju reklamovat a cakat 30 dni. Podla jeho skusenoti mi ju nezreklamuju lebo ze som si mal tovar skontrolovat pri preberani tovaru. Ja som tovart prezrel bez toho aby som odstranovaj kartony pod ktorymi bola poskodene...skuste mi niekto prosim vas poradit ze co mam robit ĎAKUJEM
korela Z akého materiálu je vaňa?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Nech predajca nevymýšľa - uplatni normálne reklamáciu, on ju MUSÍ prevziať - inak - do 6 mesiacov odo dňa kúpy sa reklamovaná závada považuje za výrobnú vadu. Ak odmietne prijať reklamáciu - oznám SOI - potom on bude inak pískať a tancovať, až pokutu vyfasuje.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    kopretinka to je teda drzosť od toho predajcu,neskutočné
    fioldo tovar mi zobral na reklamaciu len ci neni nejaky sposob vymeni tovaru...musim sa prestahovat do bytu a bez vane to moc nepojde
    Ď.
    misoft Výmena prichádza do úvahy len v prípade, že reklamácia nemohla byť realizovaná opravou - potom nastupuje buď výmena za bezchybný kus, alebo vrátenie kúpnej ceny, Ale pozri si http://www.pravaspotrebitela.sk/?pag...hures&itemid=9
      zbaliť

    lapejko je offline (nepripojený) lapejko

    živnostník remeselník lapejko
    logo
    Ladislav Pejko
    len chcem upozorniť, že do tej diery v strede sa montuje sifón...
    alaya1
    srska niekedy aj na kraji :-)))

    sito je offline (nepripojený) sito

    sito
    Vešať, vešať takých. Dieru za dieru. A vraj 30 dní?

    Kedysi, že prežijú, a kúpili, že prežijú. A prežijú?

    Keď to tak vymyslel? AJMY ...

    Okrádať???

    Sú chyby, ktoré sa môžu ostatní mapraviť

    vlado 33 je offline (nepripojený) vlado 33

    vlado 33
    Prečo si nezatelefonoval priamo pred predajcom na SOI, to zaberá, mám skúsenosť. A daj mu telefón do ruky nech počúva.
    Naposledy upravil vlado 33 : 21.12.13 at 15:12

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    lapejko
    len chcem upozorniť, že do tej diery v strede sa montuje sifón
    fioldo , lapejko myslí hentú dieru ...na obrázku , vľavo - to tmavšie ...
    Len bacha , nie je diera ako diera ...

    tomas9999 je offline (nepripojený) tomas9999

    tomas9999
    Záleží od toho aká je to firma , ale z osobnej skúsenosti môžem povedať len jedno. Treba trvať na svojom, a ak hovoríš iba z predajcom, nechaj si zavolať vedúceho smeny alebo obchodu a najlepšie to riešiť pri vstupe do obchodu a dosť nahlas.
    Naposledy som takto riešil umyvadlo v Merkry Markete. Nepočul som nič iné len - nedá sa , nemôžem , 30 dní reklamácia aťd... Neprešlo ani 10 min. a už som odhádzal z novým umývadlom a želaným pekného dňa od vedúceho obchodu.

    kupil som deravu vanu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.