Na uvedenej stránke je podobný príklad, dúfam trošku pomôže:
http://www.danovecentrum.sk/clanok-k...vykazu-dph.htm
Anonymný užívateľ (10.04.2014 13:25)
FO zaplatila za tovar zálohu, dostala doklad z RP daňový doklad, kde bolo uvedené záloha a rozpis DPH. V tom istom mesiaci dostala k uvedenému tovaru vyúčtovaciu faktúru, kde bola záloha odpočítaná a rozpis DPH bol len na zvyšok faktúry, ktorý bol zaplatený taktiež registračnou pokladňou. Ako uviesť uvedené doklady do kontrolného výkazu? Každý zvlášť? Ďakujem za odpoveď.
Nadežda Cígerová
Dobrý deň, neodporúčam uvádzať každý doklad zvlášť. Uvediete len vyúčtovaciu faktúru - jej číslo v oddiely B2, pretože ako píšete ide o doručenú faktúru a predpokladám, že má všetky náležitosti daňového dokladu. A teda ide o riadnu vyúčtovaciu faktúru. Ide o jedno zdaniteľné plnenie v rovnakom zdaňovacom období, preto nie je nutné uvedené údaje rozčleňovať osobitne.