Zavrieť

Porady

Vystaviť faktúru alebo opravný daňový doklad?

Prenajímame nehnuteľnosti a k nim prefakturovávame energie. Tento rok sa majiteľ rozhodol, že energie bude fakturovať najprv zálohovo. Vystavil preto Dohodu o platbách za energie - faktúra za opakované dodanie tovaru, na každý mesiac, so základom dane, dph a suma spolu, s info pre KV. Nahrala som to ako klasickú faktúru, s odvodom dph. Teraz chceme spraviť vyúčtovanie. Mám spraviť dobropis/ťarchopis alebo normálnu faktúru s odpočtom záloh? Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    a_je_to je offline (nepripojený) a_je_to

    a_je_to
    Ak má vyúčtovacia faktúra zápornú povahu, zvykne sa považovať za dobropis k poslednej mesačnej. Tak sa uvádza aj do KV. Ak má kladnú povahu, tak ako normálna faktúra. Ak máš programovú voľbu ťarchopis, tak použiješ ten.
    raikkonenka ďakujem. takže potom pôjdu do KV c1, či pôjde o ťarchopis alebo dobropis...

    Vystaviť faktúru alebo opravný daňový doklad?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.