Nandrolon
Ti vzadu mali slabsi pud sebazachovy. Mali ich usliapat, pozabijat. Mohli skapat vlastnou vinou. Takto zahynuli zase nevinni.
Neviem, koľko si si dal do tej doby, než si napísal takúto stupiditu - ale normy pre opustenie lietadla v takýchto prípadoch sú dosť tvrdé. Napr. pre B747-8 je norma 90 sekúnd, aby všetci pasažieri lietadlo opustili - a to ich tam môže byť až 500 (+/-).
Pre Su 100 Superjet je to (lebo je menšie) cca 70s.
A ešte ma zaráža fakt, že piloti tiež pochybili. A) vraj stratili spojenie s vežou - majú predsa ešte aj iný spôsob komunikácie - VF vysielačku. B) Na okruhu mohli palivo vypustiť - stačil len väčší vyčkávací okruh a odľahčili by lietadlo. Vraj pre zásah bleskom prišli o riadiacu elektroniku (teda klapky a sluty boli OFF = väčšia pristávacia rýchlosť. Lenže s plnými nádržami = katastrófa. Mimochodom - odpovedač (transpondér) - ten pracuje nezávisle, dajú sa na ňom nastaviť kódy (Squawk Code) 7600 - stratená komunikácia, 7700 - mimoriadna situácia, havária, porucha, naliehavý prípad.