Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Nandrolon
Aj ty mna, vsak ty prvy by si ich buchol po hlave aby isli k zemi :-))))))))))
Never...aj v takej situácii jeden nikdy nevie, ako sa zachová.
Ozaj...si ten nejaký lietadielkový fanúšik, lepíš modely, prípadne lietaš na rogale/vetroni...aspoň tak to vyznieva - ja len dedukujem.
Otázka znie, či si sedel v nejakom lietadle.
Predpokladám, že aj hej...šak v dnešnej dobe viac ľudí lieta na dovolenky, ako sa premiestňuje iným spôsobom.
Takže ak hej, letel si, tak vieš, že aké sú v tých mašinách stiesnené priestory.
Jedného odstrčíš, ten zvalí ďalšieho a ulička je v tom momente nepriechodná. Pridaj k tomu adrenalín, oheň, teplo, paniku, vreskot, krik, ...atď ....a v tom momente si v prdely.
Zvyčajne sa píše len o počte obetí...no nejak sa média nezmieňujú o veku.
Teda ak si k tým negatívam havárie pridáš ešte záchranu detí rodičmi (prirodzenosť), tak je to ešte horšia situácia...
1 0
korela korela

korela je offline (nepripojený) korela

Ako im mohli vydať stavebné povolenia.

Nejdivočejší domy Česka. Podívejte se, jak dopadlo hlasování čtenářů
https://www.idnes.cz/bydleni/archite...chitektura_web

Domy s vežičkami - dosť častý výskyt na našom juhu.
0 0
bettylou bettylou

bettylou je offline (nepripojený) bettylou

:-))
názor nech si spraví každý sám

https://www1.pluska.sk/regiony/skand...pVdiXz8Leous1o

kojšovská hoľa
kojš.jpg  
2 0
Nandrolon Nandrolon

Nandrolon je offline (nepripojený) Nandrolon

misoft
Nandrolon
Ti vzadu mali slabsi pud sebazachovy. Mali ich usliapat, pozabijat. Mohli skapat vlastnou vinou. Takto zahynuli zase nevinni.
Neviem, koľko si si dal do tej doby, než si napísal takúto stupiditu - ale normy pre opustenie lietadla v takýchto prípadoch sú dosť tvrdé. Napr. pre B747-8 je norma 90 sekúnd, aby všetci pasažieri lietadlo opustili - a to ich tam môže byť až 500 (+/-).
Pre Su 100 Superjet je to (lebo je menšie) cca 70s.

A ešte ma zaráža fakt, že piloti tiež pochybili. A) vraj stratili spojenie s vežou - majú predsa ešte aj iný spôsob komunikácie - VF vysielačku. B) Na okruhu mohli palivo vypustiť - stačil len väčší vyčkávací okruh a odľahčili by lietadlo. Vraj pre zásah bleskom prišli o riadiacu elektroniku (teda klapky a sluty boli OFF = väčšia pristávacia rýchlosť. Lenže s plnými nádržami = katastrófa. Mimochodom - odpovedač (transpondér) - ten pracuje nezávisle, dajú sa na ňom nastaviť kódy (Squawk Code) 7600 - stratená komunikácia, 7700 - mimoriadna situácia, havária, porucha, naliehavý prípad.
Neviem akej "doby" som si mal dať. To sa pije, šnupe, alebo fajčí?
Narážal som iba na to, že niektorí imbecili tam zavadzali v uličke, vyberali si svoje batožiny a druhí museli stepovať za nimi a čakať, keďže zadné dvere nešli otvoriť. No a samozrejme CO urobilo svoje, takže jedni si vyšli vysmiati s batožinami a druhí tam umreli. Viem, že dnes sú ľudia svine a dôležitejšia je ICH VLASTNÁ batožina, ako CUDZÍ život. Tomu sa zabrániť nedá. Čítal som jednu diskusiu, kde jeden komentár bol celkom parádny. V lietadlách by mali byť okamžite po ohlásení evakuácie CENTRÁLNE zamknuté všetky batožinové priestory, aby NEBOLA MOŽNOSŤ vôbec tie skrinky otvárať. Jedine tak sa zabezpečí určitá "spravodlivosť", lebo takto vždy niektorí ľudia uprednostnia svoju batožinu, aj keď tým spôsobia druhým smrť.
Technické veci okolo lietadiel mi tu nemusíš vysvetľovať.
Mimochodom ten tvoj príspevok o prerazení podvozu je dosť smiešny. To ten podvozok mal držať aj pri hentakom náraze?
Však je jasné, že s takou vysokou vertikálnou rýchlosťou to ani nijako ináč dopadnúť nemohlo. Leteli, náhle sklonili čumák dokonca dopredu. Ak ešte pritiahli výškové kormidlo /ktoré mimochodom primárne nedvíha predok, ale tlačí dole zadok a cez páku ťažiska ide tým pádom predo hore/ tak museli zadkom buchnúť o zem ako s riadne rozbehnutým ťažkým a krehkým kladivom.
Takže daj si limonádu a kľud.
Na Buchača nemá význam ani reagovať, keď počujem slovo "lietadielko" rozbliká sa mi červená kontrolka na ukončenie diskusie. Ak ti naložím zo 4 tie lietadielka do auta, tak sa ti zdvojnásobí jeho cena. Pri súťažnom F5J by stačilo iba jedno.
Naposledy upravil Nandrolon : 08.05.19 at 06:51
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

bettylou
názor nech si spraví každý sám

https://www1.pluska.sk/regiony/skand...pVdiXz8Leous1o

kojšovská hoľa
vyplešatila sa
Keby si videla moju hlavu napr v 1976 a potom 1986.
Ale vážne niečo robia ťažobníci niečo víchrice (čo nebývalo) a potom zmena klímy je jasná
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Nandrolon
Na Buchača nemá význam ani reagovať, keď počujem slovo "lietadielko" rozbliká sa mi červená kontrolka na ukončenie diskusie. Ak ti naložím zo 4 tie lietadielka do auta, tak sa ti zdvojnásobí jeho cena. Pri súťažnom F5J by stačilo iba jedno.
Sa ukludni...a neber slovíčka doslovne.

...a ozaj...tak ako to je....už si letel alebo nie v tom veľkom lietadle ?
-----------------------------------
Ale inak ?
Robíte tu závery, ako keby ste v tej mašine sedeli...alebo nebodal v ruke knipel mali.
Pomaly ste ako ten letecký analytik Švec...tiež je schopný dať vyjadrenie od buka.
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

buchač


-----------------------------------
Ale inak ?
Robíte tu závery, ako keby ste v tej mašine sedeli...alebo nebodal v ruke knipel mali.
Pomaly ste ako ten letecký analytik Švec...tiež je schopný dať vyjadrenie od buka.
Máš na mysli toho, čo sa vyjadril, že to stačilo vypnúť a boli by v poriadku? Ak áno - tak si trafil - ten totiž ešte v 787 MAX neletel - lebo ešte na ňu nebol ani len preškolený. Okrem toho ani nevedel, že MCAS aj po vypnutí pracoval autonómne - dokonca v Boeningu o tom VEDELI a huby držali.

A žiaľ - na to sú aj dôkazy, že MCAS aj po vypnutí pracoval ďalej.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
[QUOTE="misoft"]
buchač
Máš na mysli toho, čo sa vyjadril, ...
Myslím si, že jeden takýto exot na Slovensku určite stačí...
Aj keď ten exot býva v Anglicku, ako to vyplýva z jeho CV. Ale aj v ňom klame...ak by si ho jeden nechal vytlačiť, tak písmenká od hanby povyskakujú z papiera.
Súkromný názor ? Je to hajzel, čo sa jeho morálky týka.
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Tak v tomto sme asi zajedno.....
0 0
Žabinka Žabinka

Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

návštevník..
IMG_20190508_095819.jpg  
5 0
afrikánka afrikánka

afrikánka je offline (nepripojený) afrikánka

Len pre sikovnych...
Kto si trufne?
IMG_20190508_120137.jpg  
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

19
0 0
afrikánka afrikánka

afrikánka je offline (nepripojený) afrikánka

Jurko ma aky vysledok?
0 0
Nandrolon Nandrolon

Nandrolon je offline (nepripojený) Nandrolon

Snad si nemyslis, ze robim nejake zavery Neviem, co bolo pricinou a preco, len konstatujem, ze taketo "pristatie" by neznieslo ziadne civilne lietadlo. Fyziku neodrbes.
0 0
Nandrolon Nandrolon

Nandrolon je offline (nepripojený) Nandrolon

12
0 0
Žabinka Žabinka

Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

15
0 0
afrikánka afrikánka

afrikánka je offline (nepripojený) afrikánka

Nepotvrdim, ani nevyvratim...
0 0
Nandrolon Nandrolon

Nandrolon je offline (nepripojený) Nandrolon

Tazsie nevyrabaju??
0 0
Nandrolon Nandrolon

Nandrolon je offline (nepripojený) Nandrolon

Aha, je tam "krat", takze 15. :-)))
Na mobile su znamienka skoro rovnake.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať