misoft
Nandrolon
Ti vzadu mali slabsi pud sebazachovy. Mali ich usliapat, pozabijat. Mohli skapat vlastnou vinou. Takto zahynuli zase nevinni.
Neviem, koľko si si dal do tej doby, než si napísal takúto stupiditu - ale normy pre opustenie lietadla v takýchto prípadoch sú dosť tvrdé. Napr. pre B747-8 je norma 90 sekúnd, aby všetci pasažieri lietadlo opustili - a to ich tam môže byť až 500 (+/-).
Pre Su 100 Superjet je to (lebo je menšie) cca 70s.
A ešte ma zaráža fakt, že piloti tiež pochybili. A) vraj stratili spojenie s vežou - majú predsa ešte aj iný spôsob komunikácie - VF vysielačku. B) Na okruhu mohli palivo vypustiť - stačil len väčší vyčkávací okruh a odľahčili by lietadlo. Vraj pre zásah bleskom prišli o riadiacu elektroniku (teda klapky a sluty boli OFF = väčšia pristávacia rýchlosť. Lenže s plnými nádržami = katastrófa. Mimochodom - odpovedač (transpondér) - ten pracuje nezávisle, dajú sa na ňom nastaviť kódy (Squawk Code) 7600 - stratená komunikácia, 7700 - mimoriadna situácia, havária, porucha, naliehavý prípad.
Neviem akej "doby" som si mal dať. To sa pije, šnupe, alebo fajčí?
Narážal som iba na to, že niektorí imbecili tam zavadzali v uličke, vyberali si svoje batožiny a druhí museli stepovať za nimi a čakať, keďže zadné dvere nešli otvoriť. No a samozrejme CO urobilo svoje, takže jedni si vyšli vysmiati s batožinami a druhí tam umreli. Viem, že dnes sú ľudia svine a dôležitejšia je ICH VLASTNÁ batožina, ako CUDZÍ život. Tomu sa zabrániť nedá. Čítal som jednu diskusiu, kde jeden komentár bol celkom parádny. V lietadlách by mali byť okamžite po ohlásení evakuácie CENTRÁLNE zamknuté všetky batožinové priestory, aby NEBOLA MOŽNOSŤ vôbec tie skrinky otvárať. Jedine tak sa zabezpečí určitá "spravodlivosť", lebo takto vždy niektorí ľudia uprednostnia svoju batožinu, aj keď tým spôsobia druhým smrť.
Technické veci okolo lietadiel mi tu nemusíš vysvetľovať.
Mimochodom ten tvoj príspevok o prerazení podvozu je dosť smiešny. To ten podvozok mal držať aj pri hentakom náraze?
Však je jasné, že s takou vysokou vertikálnou rýchlosťou to ani nijako ináč dopadnúť nemohlo. Leteli, náhle sklonili čumák dokonca dopredu. Ak ešte pritiahli výškové kormidlo /ktoré mimochodom primárne nedvíha predok, ale tlačí dole zadok a cez páku ťažiska ide tým pádom predo hore/ tak museli zadkom buchnúť o zem ako s riadne rozbehnutým ťažkým a krehkým kladivom.
Takže daj si limonádu a kľud.
Na Buchača nemá význam ani reagovať, keď počujem slovo "lietadielko" rozbliká sa mi červená kontrolka na ukončenie diskusie. Ak ti naložím zo 4 tie lietadielka do auta, tak sa ti zdvojnásobí jeho cena. Pri súťažnom F5J by stačilo iba jedno.