Zavrieť

Porady

Zrušenie zájazdu zo strany cestujúceho

Chcem sa spýtať, ako to presne je pri zrušení zájazdu, ktorý bol rezervovaný cez CK Satur. Mám rezervovanú dovolenku na koniec septembra do Grécka, ale vzhľadom na terajšiu situáciu s korona vírusom a taktiež napätou situáciou medzi Gréckom a Tureckom chcem dovolenku zrušiť. Pri rezervácií som zaplatila 50% z ceny zájazdu a zvyšok mám zaplatiť do konca apríla.V zmluve s CK sa uvádza, že 46 dní a viac pred dňom začiatku zájazdu bude storno poplatok najmenej 25% za 1 osobu, zájazd je rezervovaný pre 2 osoby. Komunikujem so zástupcom, ktorý mi predal zájazd a dnes mi prišla odpoveď, že vzniknuté reálne náklady CK sú nad 1000 €, čo je približne 75% zájazdu. Bolo mi zástupcom CK radené, aby som zatiaľ zájazd nerušila a že mám doplatiť zvyšnú sumu do konca budúceho mesiaca.
Aké sú moje možnosti? Podľa mňa je toto veľmi vysoká cena za storno zájazdu. Aké mám práva? Čo môžem od CK vyžadovať predtým, než ich kalkuláciu na storno zájazdu akceptujem?
Vopred ďakujem za odpoveď.
Naposledy upravil L.Adamova83 : 31.03.20 at 11:27 Dôvod: gramatická chyba
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Zrušenie zájazdu zo strany cestujúceho

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.