Zavrieť

Porady

Excel

Ahojte, potrebujem poradiť ako by som vedel spraviť v Exceli aby mi automaticky naplánoval dochádzku zamestancov? Ak pracujú 3 dni 12 hodín a 2 dni voľno samozrejme môžu aj 2 dni pracovať aj počas víkendov
Chobot Z takto napísaného zadania by ani Bill Gates nepochopil, čo chceš. Ako si predstavuješ to "automatické naplánovanie"? Že otvoríš Excel a vytvorí ti tabuľku zamestnancov? Tú si musíš vytvoriť predsa ty.

Ak chceš pomoc, musíš to presnejšie a detailnejšie vysvetliť.
16zolik16 Jasne zle som to napísal. Pracujem ako veduci v obchode čiže sme otvorený pondelok až sobota od 6:00 do 20:30 nedeľu sme od 7:00 do 19:00 mám 6 zamestancov plus brigáda ale hlavne tých 6 potrebujem naplánovať tak aby prvý začal od 6:00 a druhy od 8:00 robia 12 hodín samozrejme musis mat aj voľno hodiny musia mat 160h za mesiac a max nadčas 32 hodín za mesiac
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.