Mimomaj
25.01.09,16:47
Zdravím, bol by som vďačný ak by mi niekto pomohol s nasledujúcim problémom.
Som študent strednej školy, v lete som brigádoval u 2 rôznych zamestnávatelov, pri prvej brigáde som podpísal dokument ktorý určoval niečo ako že daň mi nebude odrátaná zo zárobku, tým pádom som to ale nemohol podpísať u zamestnávatela číslo 2. No a dnes mi prišlo poštou "potvrdenie o príjmoch fyz. osoby zo závislej činnosti, o preddavkopch na daň, o dani vyberanej zrážkou z týchto príjmov...".
Vobec neviem ako mám ďalej postupovať, ďakujem za odpoveď.
Anja111
25.01.09,15:56
Zdravím, bol by som vďačný ak by mi niekto pomohol s nasledujúcim problémom.
Som študent strednej školy, v lete som brigádoval u 2 rôznych zamestnávatelov, pri prvej brigáde som podpísal dokument ktorý určoval niečo ako že daň mi nebude odrátaná zo zárobku, tým pádom som to ale nemohol podpísať u zamestnávatela číslo 2. No a dnes mi prišlo poštou "potvrdenie o príjmoch fyz. osoby zo závislej činnosti, o preddavkopch na daň, o dani vyberanej zrážkou z týchto príjmov...".
Vobec neviem ako mám ďalej postupovať, ďakujem za odpoveď.
Ak máš Potvrdenie od obidvoch zamestnávateľov podaj si DP typu A a uplatni si celú NČ...
Mimomaj
25.01.09,17:11
No potvrdenie mám len od zamestnávatela č2, keďže prvý mi vyplatil celú čiastku zárobku.
Lianka
25.01.09,17:21
Podpisoval si s najvacsou pravdepodobnostou danove vyhlasenie na ucely uplatnenia nezdanitelnej casti zakladu dane. To ale nic nemeni na veci, ze je zamestnavatel povinny ti potvrdenie o prijme vydat.
Anja111
26.01.09,05:51
No potvrdenie mám len od zamestnávatela č2, keďže prvý mi vyplatil celú čiastku zárobku.
Tak požiadaj aj prvého zamestnávateľa o vydanie Potvrdenia...
abel
26.01.09,06:17