joey_
28.01.09,19:27
zdravim som student mam 20 a cez leto som brigadoval a chcem sa opytat na jednu vec neviem presne o co ide len ze je mozne nejake vratenie dane alebo take nieco tak sa chcem informovat ako to treba vybavit dakujem
mysimis
28.01.09,19:03
Tam kde si brigádovala Ti dajú potvrdenie o príjme. Ak si mala zrazenú daň tak je možné si podať daňové priznanie typu A za predpokladu, že si iné príjmy nemala.
joey_
01.02.09,19:11
dik za info no ale mam este nieco pre uplnost :

to si musim ist asi ja vypytat co? mi to neposlu len tak to potvrdenie o prijme hmm? no a ked to budem mat tak len vyplnim to danove priznanie a poslem to na urad ano? inak som chalan dik
mysimis
01.02.09,19:18
Niektoré mzdárky automaticky posielajú na adresu potvrdenie o príjme pre brigádnikov, ale radšej si vypýtaj potvrdenie a podaj DP.
joey_
02.02.09,21:14
dakujem pekne
Jurho
03.02.09,09:24
Zdravím......... mám podobný problém........
ALE
brigádoval som u viacerých....... - od 3 "hlavných" som si už to potvrdenie vypýtal.....resp. mám ho.
ďalej už mám potvrdenie o návšteve školy.......

1.) či sa to vôbec dá....... ked to mám od viacerých...... (a zarobil som cca 20+10+2 tis.....) tak ako?
2.) sa chcem spýtať, čo este dalej potrebujem?
3.)čo s tým ďalej??? to treba podávať celé priznanie, alebo čo?.......
(ak áno - aké tlačivá??? - ak by niekto vedel.....)


VDAKA !!!
veronikasad
03.02.09,09:42
Zdravím......... mám podobný problém........
ALE
brigádoval som u viacerých....... - od 3 "hlavných" som si už to potvrdenie vypýtal.....resp. mám ho.
ďalej už mám potvrdenie o návšteve školy.......potvrdenie o návšteve k DP nepotrebuješ

1.) či sa to vôbec dá....... ked to mám od viacerých...... (a zarobil som cca 20+10+2 tis.....) tak ako? áno - vyplňaš DP typu A, kde uvedieš súhrn všetkých príjmov