veronica
18.06.05,10:46
Ahojte možno táto téma tu už bola, no nenašla som ju :(.

Chcela by som sa spýtať, či je možné si dať električenku do nákladov.
Mám živnosť a pracujem ako účtovníčka a musím sa stále premiesťňovať z jedného miesta na druhé...je možné si to dať do nákladov?
Je treba k tomu vypisovať cesťáky?Ďakujem
Paula
18.06.05,08:58
veronica, neviem vložiť link.....V "Podvojnom účtovníctve, jednod....." je v účtovnej triede 5 téma "cestovné"... tam sa píše o tom, čo ťa zaujíma.
sway
18.06.05,09:11
;)
veronica, neviem vložiť link.....V "Podvojnom účtovníctve, jednod....." je v účtovnej triede 5 téma "cestovné"... tam sa píše o tom, čo ťa zaujíma.
Paula - ani ja som nevedela vložiť link a takto mi poradili:

keď nalistuješ príspevok, na ktorý chceš niekoho odkázať klikni na jeho číselko vpravo here napr.5, objaví sa ti ten príspevok a hore v okne adresy máš vlastne ten link. ten si vysvietiš a stlačíš CTRL a INZERT zároveň, potom ideš písať niekomu správu, resp. odpoveď a keď mu do texzu chceš ten link vložiť (PC si ho pamätá, hoci si prešla už inde) stlačíš len SCHIFT a INZETR.
Moc mi táto fintička pomáha aj mimo poradu, keď niekomu mailom niečo chcem odkázať - nejakú stránku a tak..., vyskúšaj si to najlepšie vo worde si daj nejaké odkazy a tak. Aby bol link aktívny musíš správu,. alebo dokument najprv uložiť (odoslať) a po otvorení sa už dá priamo z textu dostať na danú adresu. Samozrejme ak si pripojená na net.
Ja mám na monitore už len lepku že: označenie CTRL,INZERT a prilepenie SCHIFT INZERT, postup si už pamätám a dosť to využívam....;)
Paula
18.06.05,09:19
sway, díííík :) , natrénujem. Pekný deň ti prajem.
sway
18.06.05,09:26
sway, díííík :) , natrénujem. Pekný deň ti prajem.
podobne - fajn !!:D
Janka6685
18.06.05,12:07