djstudo
15.02.09,20:23
Chcel by som poradiť ohľadom vypĺňania daňového priznania - ako je to s daňou, ktorú mi strháva banka za ročný termínovaný účet? resp. chcel by som ako študent VŠ dennej formy vrátiť túto daň. Môžte mi poradiť kde to mám v daň. priznaní uviesť? čo tam mám presne uviesť? a aký doklad potrebujem k daň. priznaniu pre daňový úrad (resp. či stačí pridať k daň. priznaniu ofotenú kópiu výpisu toho ročného termínovaného účtu z banky)? Ďakujem za všetky info.
evina
15.02.09,19:42
Chcel by som poradiť ohľadom vypĺňania daňového priznania - ako je to s daňou, ktorú mi strháva banka za ročný termínovaný účet? resp. chcel by som ako študent VŠ dennej formy vrátiť túto daň. Môžte mi poradiť kde to mám v daň. priznaní uviesť? čo tam mám presne uviesť? a aký doklad potrebujem k daň. priznaniu pre daňový úrad (resp. či stačí pridať k daň. priznaniu ofotenú kópiu výpisu toho ročného termínovaného účtu z banky)? Ďakujem za všetky info.

To je Tvoj osobný účet?
zanetth
15.02.09,19:50
Treba vypísať daňové priznanie B - ide o príjem z kapitálového majetku - VII.oddiel DP typu B. Treba tam uviesť výšku vyplatených úrokov a v riadku 98 sa uvedie zaplatená daň, ktorú banka strhla a daňový úrad ju na základe žiadosti o vrátenie daňového preplatku (je súčasťou DP)vráti. K DP stačí priložiť kópiu výpisu z termínovaného vkladu.
IKA K
15.02.09,20:47