parosvet
06.03.09,11:04
Dobrý deň,

poprosil by som o radu nakolko 1. krat vyplnam danove priznanie. Som student denneho studia a minuly rok som zacal so sprostredkovatelskou cinnostou financnych produktov, na danovom urade som si zriadil DIČ. Moje prímy vyzerali takto 74 167 SK za provízie a 12000 Sk za volejbal od klubu v ktorom hrávam a mam s nim zmluvu. Teda spolu 86 167 SK. Mam zivotne poistenie a minuly rok som zaplatil 9990 Sk.

1. Ako postupovat pri vyplnovani danoveho priznania?
2 Budem musiet odvadat peniaze do zdravotnej a socialne poistovne?
3. Štipendium sa tiez zdanuje?
4. Kolko budem platit na daniach?
5. pri akej vyske primu musim platit zravotnej p. a taktiez socialnej?
6. Musim sa ako student registrovat v zravotnej p. a taktiez socialnej p. ako sprostredkovatel a hrac volejbalu na zmluvu?
Vladimír Ozimý
06.03.09,11:34
Dobrý deň,

poprosil by som o radu nakolko 1. krat vyplnam danove priznanie. Som student denneho studia a minuly rok som zacal so sprostredkovatelskou cinnostou financnych produktov, na danovom urade som si zriadil DIČ. Moje prímy vyzerali takto 74 167 SK za provízie a 12000 Sk za volejbal od klubu v ktorom hrávam a mam s nim zmluvu. Teda spolu 86 167 SK. Mam zivotne poistenie a minuly rok som zaplatil 9990 Sk.

1. Ako postupovat pri vyplnovani danoveho priznania?
sprostredkovanie uvediete do výpočtu z príjmov podľa § 6 ods. 2 písm. d)
športovú činnosť uvediete do § 6 ods. 2 písm. b) (predpokladám že máte zmluvu na výkon športovca)
v DP je to na strane tri v oddiely č. VI
2 Budem musiet odvadat peniaze do zdravotnej a socialne poistovne?
Do SP sa nemusíte registrovať lebo ste neprekročili stanovený obrat na účely registrácie (12 násobok min. mzdy t.j. 295,50)