katika0606
17.03.09,16:33
Ahoj, čo sa dá urobiť pri takomto probléme, ak boli do počiatočných stavov pred rokmi nahodené stavy, ktoré tam nemajú čo robiť, konkrétne do záväzkov, vôbec to neboli záväzky, teraz sa to z roka na rok presúva a stále nám to trčí ako počiatočný stav.
katika0606
17.03.09,21:55
Nevie mi nikto poradiť? Ja viem, je už pokročilá hodina, ale ja asi ani spať nebudem. Je mi do plaču z toho, aké účto som prevzala, ale rada by som dala do poriadku aspon trošičku. No ale s tymto sa neviem pohnuť dalej.
betka
17.03.09,22:01
Oprava chýb minulých období: 321/428, ak ide o chyby významné. Treba to zdôvodniť prečo-matematická chyba, doložiť doklady a skutočnosti, ktoré to preukazujú.
katika0606
18.03.09,08:00
Ďakujem veľmi pekne, naštudovala som čo som našla o účtovaní významných chýb na účet 428. Ale. Som začiatočník, trošku sa aj hanbím, že sa tu pýtam možno pre niekoho nepochopiteľne jednoduché a logické veci, len nechápem tomuto. Počiatočné stavy mám naúčtované 701 / 321. Chyby zaúčtujem na 321 / 428.
Z toho mi vyplýva, že na 701 mi to ostane. A ďalšia vec, aký dopad na daň má účtovanie na účet 428 ? Len sa prosím nechytajte za hlavu, pri týchto mojích otázkach. Lebo keď prednesiem šéfovi, že už viem, kde to zaúčtovať, určite to bude jeho prvá otázka - dopad.
katika0606
18.03.09,09:04
Nikto neporadí? :-(
a_je_to
18.03.09,09:13