jomi-ke
18.03.09,17:25
ahoj poradaci :)

V pripade ze som vykazal danovu stratu za rok 2008 (vo vyske 1843sk) tak si tym padom nemozem uplatnit pausalne vydavky a tym padom musim odovzdat "vykaz o prijmoch a vydavkoch" + "vykaz o majetku a zavazkoch"? (s tymto ma poslali domov na DU)
Ale tieto dokumenty su vysledkom jednoducheho ustovnictva nie? Ja som JU neviedol, planoval som si uplatnit tie pausalne vydavky.
Takze hlavna otazka znie co teraz?
Hlavny problem na danovom urade asi vidia v tom ze nevidia ziaden prijem, nic som nezarobil - zrejme potrebuju zadokumentovat aspon nejaky osobny vklad, z ktoreho boli faktury zaplatene.
Chapem to spravne?
Ak ano tak sa teraz musim naucit uctovat v JU? :eek:
Neda sa ta povinnost predlozit vykazy nejako obist?
Ono ide len o 2 faktury od mobilneho operatora ale pisane na ICO - musim to vobec priznat? Bude to niekoho trapit ze niekto vystavil fakturu na moje ICO, DIC a ja som sa s nou statu "nepochvalil"?

...este nieco o mne, som student, nezamestnany, nezamestnavam nikoho, povinnost platit svoje odvody tiez este nemam kedze zivnost som zalozil po 1.7.2008, zdravotne odvody plati stat,
a samozrejme nie som platca dph ...cize splnam vsetko pre to aby som si mohol uplatnit pausalne vydavky
veronikasad
18.03.09,16:35
Ako súvisia faktúry od mobilného operátora s paušálnymi výdavkami ?
Tie sa predsa uplatňujú z dosiahnutých príjmov ...
andreaS
18.03.09,16:38
obavam sa, ze stat za teba odvody platit nebude... mas zivnost, trebalo zajst na zdravotnu poistovnu a nahlasit to tam... a do zdravotky si od 7/2008 bol povinny platit minimalne odvody vo vyske 1134,- Sk.
veronikasad
18.03.09,16:40
obavam sa, ze stat za teba odvody platit nebude... mas zivnost, trebalo zajst na zdravotnu poistovnu a nahlasit to tam... a do zdravotky si od 7/2008 bol povinny platit minimalne odvody vo vyske 1134,- Sk.
registračná povinnosť platí aj pre študenta - živnostníka. Preddavky na zdr.poistenie platiť nemusí, príp. nedoplatok vysporiada v RZZP.
jomi-ke