semegast
24.03.09,09:48
som zvukár amatér a zvučím v kostole naše spevácke zbory a všetky akcie v kostole...chcem sa opýtať či mi niekto nevie poradiť nejaký softvér na mixovanie priamo cez počítač? dakujem vám pekne
domenico.office
24.03.09,10:51
Tvoja otázka má niekoľko riešení, na tvojom mieste by som postupoval nasledovne: Určite by som si zaobstaral externú zvukovú kartu, je ich na trhu dosť a v rôznych cenových reláciách, je len na tebe, koľko vieš do toho investovať, určite si vyber kartu s fireware, jedná sa o rýchlu komunikáciu PC a karty. Existujú aj iné spôsoby, prostredníctvom midi, ale myslím, že je to už dnes zastaralá metóda, aj keď stále spoľahlivá a funguje. Je asi úplne jasné, že aj tvoj PC by mal byť vybavený takisto fireware.... Ešte sa vrátim k zvokovke, určite si vyhliadni takú, ktorá bude mať viac audio vstupov, aby si mal kde zapojiť mikrofóny snímajúce tvoj zbor. Výstup zvukovky dáš do koncového zosilňovača a ideš. No a ešte k mixéru. Neviem, či existuje nejaký program, ako samostatný mix, rieši sa to formou nejakého pluginu do audio programu, kde vlastne vieš ovládať mix prostredníctvom obrazovky, ale vieš naprogramovať chovanie sa potenciometrov, v reálnom čase a teoreticky ani nebyť pri mixe. Ale to je tak obsiahla téma, že by som asi tu napísal elaborát. Na koniec dodávam, že ako plugin mix zavesíš do audio programu rôzne iné pluginy, len námatkovo vymenujem pluginy ako kompresor, rôzne, delaye, upravovače....je toho kopec. A prípadný hudobný výkon si zaznamenať na disk počítača.....
semegast
24.03.09,15:40
dikes nejaké také riešenie som potreboval..lebo čo sa týka počítačov som len taký bežný užívateľ a veľa vecí si predstavujem jednoduchšie ako to naozaj potom je :) vdaka
domenico.office
24.03.09,15:45
Nie je to zase nič obrzložité, základy som ti predostrel a ak niečo budeš potrebovať, pýtaj sa.
Fero11
24.03.09,15:46
najlepsie bude asi pouzivat fyzicky mix :)
domenico.office
24.03.09,15:52